Trendy w żywieniu: więcej wiemy niż stosujemy

Najnowsze dane kampanii „Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia 2”
Co podać? Eko, proszę! Polacy oczekują ekologicznych dań w restauracyjnym menu

– Specjalność dnia? Danie z certyfikowanych produktów ekologicznych. Taka odpowiedź może coraz częściej padać przy restauracyjnych stolikach. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIŻE) w ramach kampanii „Przestaw się na e...
Euroliść – prawdziwe eko czy chwyt marketingowy? Ekspertki rozwiewają wątpliwości

Czy Euroliść to gwarancja jakości i bezpieczeństwa, czy tylko kolejny znaczek na opakowaniu? O tym, co kryje się za symbolem żywności ekologicznej, czy warto mu ufać i jak nie dać się złapać na „zielone slogany”, rozmawiamy z ekspertkami od certyfikacji i żywienia – dr i...
Zrozum etykietę, wybierz świadomie. Czego Polacy szukają na opakowaniach?

Konsumenci, którzy decydują się na zakupy żywności ekologicznej, są bardziej skłonni sprawdzać szczegóły dotyczące składu – wynika z badania SW Research, przeprowadzonego na zlecenie kampanii „Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia 2”. W porównaniu do osób, które nie ku...
Od zmian w życiu do zmian na talerzu – zwrot ku naturalnej żywności

Przełomowe momenty w życiu, takie jak narodziny dziecka, 40. urodziny, przeprowadzka czy problemy zdrowotne, często skłaniają do refleksji nad stylem życia. Nierzadko właśnie wtedy postanawiamy zmienić swoje nawyki żywieniowe. Wyniki badania SW Research zrealizowanego w ...
Nowe podejście do świąt: planuj, licz, kupuj eko i nie marnuj

Zbliżamy się do świąt – czasu rodzinnych spotkań, pielęgnowania tradycji i często… nadmiaru jedzenia. Badania pokazują, że to właśnie tym w okresie marnujemy najwięcej żywności1. Zwykle przyczyniają się do tego zakupy ponad potrzebę, niewłaściwe przechowywanie i niepilno...
Nie cieszysz się na kolejne rekordy ciepła? Postaw na żywność ekologiczną

23 września Polska Izba Żywności Ekologicznej świętuje European Organic Day i przypomina o potrzebie rozwoju rynku żywności ekologicznej w Polsce.
Żywność ekologiczna w szkołach i przedszkolach? Wychowajmy pokolenie Euroliścia!

Polska Izba Żywności Ekologicznej (PIŻE) przekonuje, że wprowadzanie do codziennego jadłospisu dzieci i młodzieży produktów BIO – nie tylko w domach, ale także w żywieniu zbiorowym w przedszkolach i szkołach, może pozytywnie wpłynąć na bardziej świadome i odpowiedzialne ...
Czy rolnictwo ekologiczne może przyczynić się do ocalenia klimatu?

W obliczu zmiany klimatu i utraty różnorodności biologicznej unijny system ekologicznego rolnictwa stanowi jeden z ważnych elementów planu naprawczego. W produkcji rolnej rozwój praktyk ekologicznych jest najbardziej efektywnym sposobem na ograniczenie emisji gazów ciepl...
PIŻE ocenia efekty kampanii promującej żywność organiczną. Rośnie zaufanie do produktów bio

Po trzech latach realizacji ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia 2”, Polska Izba Żywności Ekologicznej odnotowuje wzrost zaufania do certyfikowanej żywności ekologicznej. Najnowsze badanie pokazuje, że konsumenci coraz lepiej rozum...
Trendy w żywieniu: więcej wiemy niż stosujemy

Najnowsze dane kampanii „Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia 2”
Co podać? Eko, proszę! Polacy oczekują ekologicznych dań w restauracyjnym menu

– Specjalność dnia? Danie z certyfikowanych produktów ekologicznych. Taka odpowiedź może coraz częściej padać przy restauracyjnych stolikach. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIŻE) w ramach kampanii „Przestaw się na e...
Euroliść – prawdziwe eko czy chwyt marketingowy? Ekspertki rozwiewają wątpliwości

Czy Euroliść to gwarancja jakości i bezpieczeństwa, czy tylko kolejny znaczek na opakowaniu? O tym, co kryje się za symbolem żywności ekologicznej, czy warto mu ufać i jak nie dać się złapać na „zielone slogany”, rozmawiamy z ekspertkami od certyfikacji i żywienia – dr i...
Zrozum etykietę, wybierz świadomie. Czego Polacy szukają na opakowaniach?

Konsumenci, którzy decydują się na zakupy żywności ekologicznej, są bardziej skłonni sprawdzać szczegóły dotyczące składu – wynika z badania SW Research, przeprowadzonego na zlecenie kampanii „Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia 2”. W porównaniu do osób, które nie ku...
Od zmian w życiu do zmian na talerzu – zwrot ku naturalnej żywności

Przełomowe momenty w życiu, takie jak narodziny dziecka, 40. urodziny, przeprowadzka czy problemy zdrowotne, często skłaniają do refleksji nad stylem życia. Nierzadko właśnie wtedy postanawiamy zmienić swoje nawyki żywieniowe. Wyniki badania SW Research zrealizowanego w ...
Nowe podejście do świąt: planuj, licz, kupuj eko i nie marnuj

Zbliżamy się do świąt – czasu rodzinnych spotkań, pielęgnowania tradycji i często… nadmiaru jedzenia. Badania pokazują, że to właśnie tym w okresie marnujemy najwięcej żywności1. Zwykle przyczyniają się do tego zakupy ponad potrzebę, niewłaściwe przechowywanie i niepilno...
Nie cieszysz się na kolejne rekordy ciepła? Postaw na żywność ekologiczną

23 września Polska Izba Żywności Ekologicznej świętuje European Organic Day i przypomina o potrzebie rozwoju rynku żywności ekologicznej w Polsce.
Żywność ekologiczna w szkołach i przedszkolach? Wychowajmy pokolenie Euroliścia!

Polska Izba Żywności Ekologicznej (PIŻE) przekonuje, że wprowadzanie do codziennego jadłospisu dzieci i młodzieży produktów BIO – nie tylko w domach, ale także w żywieniu zbiorowym w przedszkolach i szkołach, może pozytywnie wpłynąć na bardziej świadome i odpowiedzialne ...
Czy rolnictwo ekologiczne może przyczynić się do ocalenia klimatu?

W obliczu zmiany klimatu i utraty różnorodności biologicznej unijny system ekologicznego rolnictwa stanowi jeden z ważnych elementów planu naprawczego. W produkcji rolnej rozwój praktyk ekologicznych jest najbardziej efektywnym sposobem na ograniczenie emisji gazów ciepl...
1
2
3
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.