Zaproszenie na spotkanie prasowe. ​Jak przerwać złą passę polskich browarów? Podsumowanie wyników branży za 2023 r.

13 lutego, Polska Agencja Prasowa, 13:00-14:30
Smak, jakość czy cena? Za co konsumenci cenią piwo z polskich browarów?

Sezon na letnie spotkania przy orzeźwiającym napoju z pianką trwa. Konsumenci mogą wybierać spośród bogatej oferty piw - specjalności, piw smakowych, chmielowych trunków z zawartością procentów oraz nisko- i bezalkoholowych. Ale czy Polacy doceniają piwo wyprodukowane w ...
Piwo w butelce zwrotnej droższe o 10 złotych. Katastrofalne skutki dla konsumentów i branży piwowarskiej w wyniku ustawy przyjętej przez PiS

Sejm głosami PiS przyjął projekt ustawy dot. systemu kaucyjnego, który nakłada wielomiliardowe kary na branżę piwowarską od 2025 r. W efekcie piwo w butelce zwrotnej podrożeje o 10 złotych. Posłowie PiS odrzucili wszystkie poprawki, które mogłyby uratować konsumentów prz...
Odpowiedzialnie, czyli jak?

Branża piwowarska wprowadza nowe oznaczenia na piwie.
Zaproszenie na spotkanie prasowe. Odpowiedzialnie, czyli jak? Polskie piwo z nowymi oznaczeniami

18 kwietnia, Polska Agencja Prasowa, 10:00-11:30
Kryzys nie oszczędza browarów. Co dalej z polskim piwem?

Choć mogłoby się wydawać, że po trudnym, pandemicznym czasie branżę piwowarską czeka odbicie, to na próżno szukać go w wynikach za 2022 rok. Inflacja, wysokie koszty produkcji i obniżone nastroje konsumenckie silnie uderzyły w rynek browarniczy, powodując, że choć warto...
Zaproszenie na spotkanie prasowe. Jak się warzy przyszłość piwa?

28 lutego, Polska Agencja Prasowa, 10:00-11:30
Czy z piwnej mapy Polski zaczną znikać browary?

Agencja Badań Rynku i Opinii SW Research zrealizowała badanie nastrojów branży piwowarskiej1. Dotychczasowe doniesienia o załamaniu rynku znajdują odzwierciedlenie w deklaracjach firm – 94 proc. browarów ocenia realia prowadzenia działalności jako gorsze, nawet w porówna...
Polacy pokochali piwa 0,0% - rynek wart jest ponad miliard zł. Raport branży piwowarskiej na temat rewolucji 0,0% na rynku piwa

Rewolucja 0,0% na rynku piwa trwa już pięć lat, notując rocznie kilkudziesięcioprocentowe wzrosty. Obecnie piwa zero stanowią 6,5 proc. wartości całego rynku piwa. Roczny wolumen to 12 proc. unijnej produkcji, co plasuje Polskę w czołówce producentów „zerówek”. Segment 0...
Piwo kolejny rok na minusie. Jak przerwać złą passę polskich browarów?

Rok 2023 był najgorszym dla producentów piwa na przestrzeni ostatnich lat. Wg NielsenIQ, sprzedaż spadła o 6,9%. Polacy kupili aż 400 milionów półlitrowych butelek i puszek piwa mniej niż w 2022 roku! To skumulowany efekt pandemii, podwyżek akcyzy, wojny w Ukrainie i inf...
Zaproszenie na spotkanie prasowe. ​Jak przerwać złą passę polskich browarów? Podsumowanie wyników branży za 2023 r.

13 lutego, Polska Agencja Prasowa, 13:00-14:30
Smak, jakość czy cena? Za co konsumenci cenią piwo z polskich browarów?

Sezon na letnie spotkania przy orzeźwiającym napoju z pianką trwa. Konsumenci mogą wybierać spośród bogatej oferty piw - specjalności, piw smakowych, chmielowych trunków z zawartością procentów oraz nisko- i bezalkoholowych. Ale czy Polacy doceniają piwo wyprodukowane w ...
Piwo w butelce zwrotnej droższe o 10 złotych. Katastrofalne skutki dla konsumentów i branży piwowarskiej w wyniku ustawy przyjętej przez PiS

Sejm głosami PiS przyjął projekt ustawy dot. systemu kaucyjnego, który nakłada wielomiliardowe kary na branżę piwowarską od 2025 r. W efekcie piwo w butelce zwrotnej podrożeje o 10 złotych. Posłowie PiS odrzucili wszystkie poprawki, które mogłyby uratować konsumentów prz...
Odpowiedzialnie, czyli jak?

Branża piwowarska wprowadza nowe oznaczenia na piwie.
Zaproszenie na spotkanie prasowe. Odpowiedzialnie, czyli jak? Polskie piwo z nowymi oznaczeniami

18 kwietnia, Polska Agencja Prasowa, 10:00-11:30
Kryzys nie oszczędza browarów. Co dalej z polskim piwem?

Choć mogłoby się wydawać, że po trudnym, pandemicznym czasie branżę piwowarską czeka odbicie, to na próżno szukać go w wynikach za 2022 rok. Inflacja, wysokie koszty produkcji i obniżone nastroje konsumenckie silnie uderzyły w rynek browarniczy, powodując, że choć warto...
Zaproszenie na spotkanie prasowe. Jak się warzy przyszłość piwa?

28 lutego, Polska Agencja Prasowa, 10:00-11:30
Czy z piwnej mapy Polski zaczną znikać browary?

Agencja Badań Rynku i Opinii SW Research zrealizowała badanie nastrojów branży piwowarskiej1. Dotychczasowe doniesienia o załamaniu rynku znajdują odzwierciedlenie w deklaracjach firm – 94 proc. browarów ocenia realia prowadzenia działalności jako gorsze, nawet w porówna...
Polacy pokochali piwa 0,0% - rynek wart jest ponad miliard zł. Raport branży piwowarskiej na temat rewolucji 0,0% na rynku piwa

Rewolucja 0,0% na rynku piwa trwa już pięć lat, notując rocznie kilkudziesięcioprocentowe wzrosty. Obecnie piwa zero stanowią 6,5 proc. wartości całego rynku piwa. Roczny wolumen to 12 proc. unijnej produkcji, co plasuje Polskę w czołówce producentów „zerówek”. Segment 0...
1
2
3
4
5
6
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.