Rób to, co lubisz - agencja pracy Gi Group z nową kampanią wizerunkową w digitalu. Realizuje ją Cube Group

Gi Group, międzynarodowa agencja pracy i doradztwa personalnego, rozpoczyna kampanię wizerunkową adresowaną do osób szukających zatrudnienia i do pracodawców. Kampania obejmuje swoim zasięgiem digital i media społecznościowe. Działania prowadzi agencja Cube Group, która ...
Obawy i nadzieje: pracownicy i pracodawcy w niestandardowych czasach

Ponad 70 proc. pracowników jest zadowolonych z pracy, tylko niecałe 28 proc. obawia się jej utraty, prawie 55 proc. spodziewa się podniesienia wynagrodzenia, a 61 proc. rozważających zmianę pracy lub obawiających się jej utraty planuje zmianę zawodu. Jednocześnie mimo za...
Na nowej drodze życia… zawodowego. Dlaczego Polacy chcą zmienić zawód?

Świadomie pokierować swoją karierą zawodową, zamiast biernie czekać na rozwój sytuacji – taki wniosek płynie z raportu Barometr Rynku Pracy XVI, opracowanego przez Gi Group. Ponad 61 proc. osób rozważających zmianę pracy lub obawiających się jej utraty, wyraża chęć przeb...
Pomoc potrzebującym kontra własne obawy – rynek pracy w dobie kryzysu uchodźczego

Wspierający i doceniający różnorodność – taki obraz Polaków w obliczu konfliktu w Ukrainie wyłania się z badania, które towarzyszyło XVI edycji Barometru Rynku Pracy, zrealizowanego na zlecenie Gi Group. Tylko 17% respondentów boi się utraty pracy w związku z tą sytuacją...
Gi Group zakończyła proces rebrandingu Work Service

Międzynarodowa agencja pracy Gi Group zakończyła w połowie kwietnia br. rebranding Work Service, tym samym integrację w ramach jednej marki usług pracy tymczasowej i stałej oraz outsourcingu. Objął on kompleksowe działania związane z wizualizacją i komunikacją marki.
POWSTAJE KORPORACYJNA MARKA Gi GROUP HOLDING

Nowa korporacyjna marka Gi Group Holding, wprowadzana 4 kwietnia 2022 roku, umożliwia ujednolicenie strategicznego podejścia i rozwiązań w obszarze zatrudnienia we wszystkich markach Gi Group, jednej z wiodących na świecie firm rekrutacyjnych i doradczych. Tworzy międzyn...
Money, money, money... Wyższe wynagrodzenia i pragnienie samorealizacji głównymi powodami chęci zmiany pracy.

Choć niepewna sytuacja związana z wojną w Ukrainie wpłynęła na zmniejszenie oczekiwań pracowników, w kwietniu br. podwyższenia wynagrodzenia spodziewało się 41 proc. badanych. Wyższe zarobki to nadal najważniejszy powód chęci zmiany miejsca zatrudnienia, coraz istotniejs...
Rób to, co lubisz - agencja pracy Gi Group z nową kampanią wizerunkową w digitalu. Realizuje ją Cube Group

Gi Group, międzynarodowa agencja pracy i doradztwa personalnego, rozpoczyna kampanię wizerunkową adresowaną do osób szukających zatrudnienia i do pracodawców. Kampania obejmuje swoim zasięgiem digital i media społecznościowe. Działania prowadzi agencja Cube Group, która ...
Obawy i nadzieje: pracownicy i pracodawcy w niestandardowych czasach

Ponad 70 proc. pracowników jest zadowolonych z pracy, tylko niecałe 28 proc. obawia się jej utraty, prawie 55 proc. spodziewa się podniesienia wynagrodzenia, a 61 proc. rozważających zmianę pracy lub obawiających się jej utraty planuje zmianę zawodu. Jednocześnie mimo za...
Na nowej drodze życia… zawodowego. Dlaczego Polacy chcą zmienić zawód?

Świadomie pokierować swoją karierą zawodową, zamiast biernie czekać na rozwój sytuacji – taki wniosek płynie z raportu Barometr Rynku Pracy XVI, opracowanego przez Gi Group. Ponad 61 proc. osób rozważających zmianę pracy lub obawiających się jej utraty, wyraża chęć przeb...
Pomoc potrzebującym kontra własne obawy – rynek pracy w dobie kryzysu uchodźczego

Wspierający i doceniający różnorodność – taki obraz Polaków w obliczu konfliktu w Ukrainie wyłania się z badania, które towarzyszyło XVI edycji Barometru Rynku Pracy, zrealizowanego na zlecenie Gi Group. Tylko 17% respondentów boi się utraty pracy w związku z tą sytuacją...
Gi Group zakończyła proces rebrandingu Work Service

Międzynarodowa agencja pracy Gi Group zakończyła w połowie kwietnia br. rebranding Work Service, tym samym integrację w ramach jednej marki usług pracy tymczasowej i stałej oraz outsourcingu. Objął on kompleksowe działania związane z wizualizacją i komunikacją marki.
POWSTAJE KORPORACYJNA MARKA Gi GROUP HOLDING

Nowa korporacyjna marka Gi Group Holding, wprowadzana 4 kwietnia 2022 roku, umożliwia ujednolicenie strategicznego podejścia i rozwiązań w obszarze zatrudnienia we wszystkich markach Gi Group, jednej z wiodących na świecie firm rekrutacyjnych i doradczych. Tworzy międzyn...
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.