Agencja M&CC realizuje działania komunikacyjne dla ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Sprawdź HGH!”

Do edukacyjnych kampanii z zakresu zdrowia dołącza „Sprawdź HGH!”, która wystartowała - 7 maja. Co kryje się pod enigmatycznym skrótem HGH? Human Growth Hormone, czyli hormon wzrostu, o którego znaczeniu dla zdrowia, deficycie i jego skutkach mówić będą w kampanii eksper...
American Lens wzmacnia zespół marketingu

Nową Dyrektor Marketingu w American Lens, firmie należącej do Grupy ALVEGO, została Justyna Skrzypek, która z marketingiem branży optycznej związana jest od 2014 roku.  
Kradzież na walizkę

Jak zabezpieczyć swój samochód?
Adam Mamok Prezesem Zarządu, współwłaścicielem i udziałowcem AMERICAN LENS, firmy optycznej należącej do Grupy ALVEGO

Adam Mamok z branżą optyczną związany jest od blisko 13 lat. W tym czasie stał się niekwestionowanym autorem sukcesu Grupy Essilor, którą – w ramach strategii operacyjnej i marketingowej – zarządzał na rynku polskim i w krajach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia). Jednym ...
Fakty i mity na temat żywności ekologicznej

Coraz powszechniejszy dostęp do żywności ekologicznej przekłada się na wzrost świadomości konsumentów, jeśli chodzi o jej właściwości oraz pozytywny wpływ na środowisko[1]. Jednak w dalszym ciągu powielanych jest wiele nieprawdziwych informacji o produktach ekologicznych...
Czy nasze jelita lubią kawę?

Każdy, kto boryka się z chorobą refluksową lub innymi zaburzeniami żołądkowo-jelitowymi, na pewno słyszał sugestię, że powinien unikać kawy. Okazuje się jednak, że opinie o szkodliwym wpływie tego napoju na układ pokarmowy nie znajdują potwierdzenia w badaniach naukowych...
Alkohol po pandemii – jak zmienił się model konsumpcji?

Do częstszego picia alkoholu w okresie lockdownu w porównaniu z okresem przed pandemią przyznało się 15 proc. respondentów zbadanych przez SW Research [2] w sierpniu br. Taki sam odsetek wskazał częstsze picie alkoholu obecnie w porównaniu z okresem pandemicznej izolacji...
Smaki dzieciństwa i dobro natury. Co kręci młodych w żywności eko?

Przyjazne dla środowiska, dobre dla zdrowia i posiadające budzący zaufanie certyfikat – to powody kupowania żywności ekologicznej wymieniane przez uczestników badania SW Research zrealizowanego w ramach kampanii „Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia”. Milenialsi i gen...
M&CC rozpoczyna dwuletnią kampanię promującą certyfikowaną żywność ekologiczną

W kwietniu 2024 r. agencja M&CC rozpoczęła kampanię „Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia 2”, promującą certyfikowaną żywność wytwarzaną w systemie rolnictwa ekologicznego. Jej celem jest budowanie świadomości na temat tego, czym jest unijny system jakości rolnict...
Agencja M&CC realizuje działania komunikacyjne dla ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Sprawdź HGH!”

Do edukacyjnych kampanii z zakresu zdrowia dołącza „Sprawdź HGH!”, która wystartowała - 7 maja. Co kryje się pod enigmatycznym skrótem HGH? Human Growth Hormone, czyli hormon wzrostu, o którego znaczeniu dla zdrowia, deficycie i jego skutkach mówić będą w kampanii eksper...
American Lens wzmacnia zespół marketingu

Nową Dyrektor Marketingu w American Lens, firmie należącej do Grupy ALVEGO, została Justyna Skrzypek, która z marketingiem branży optycznej związana jest od 2014 roku.  
Kradzież na walizkę

Jak zabezpieczyć swój samochód?
Adam Mamok Prezesem Zarządu, współwłaścicielem i udziałowcem AMERICAN LENS, firmy optycznej należącej do Grupy ALVEGO

Adam Mamok z branżą optyczną związany jest od blisko 13 lat. W tym czasie stał się niekwestionowanym autorem sukcesu Grupy Essilor, którą – w ramach strategii operacyjnej i marketingowej – zarządzał na rynku polskim i w krajach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia). Jednym ...
Fakty i mity na temat żywności ekologicznej

Coraz powszechniejszy dostęp do żywności ekologicznej przekłada się na wzrost świadomości konsumentów, jeśli chodzi o jej właściwości oraz pozytywny wpływ na środowisko[1]. Jednak w dalszym ciągu powielanych jest wiele nieprawdziwych informacji o produktach ekologicznych...
Czy nasze jelita lubią kawę?

Każdy, kto boryka się z chorobą refluksową lub innymi zaburzeniami żołądkowo-jelitowymi, na pewno słyszał sugestię, że powinien unikać kawy. Okazuje się jednak, że opinie o szkodliwym wpływie tego napoju na układ pokarmowy nie znajdują potwierdzenia w badaniach naukowych...
Alkohol po pandemii – jak zmienił się model konsumpcji?

Do częstszego picia alkoholu w okresie lockdownu w porównaniu z okresem przed pandemią przyznało się 15 proc. respondentów zbadanych przez SW Research [2] w sierpniu br. Taki sam odsetek wskazał częstsze picie alkoholu obecnie w porównaniu z okresem pandemicznej izolacji...
Smaki dzieciństwa i dobro natury. Co kręci młodych w żywności eko?

Przyjazne dla środowiska, dobre dla zdrowia i posiadające budzący zaufanie certyfikat – to powody kupowania żywności ekologicznej wymieniane przez uczestników badania SW Research zrealizowanego w ramach kampanii „Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia”. Milenialsi i gen...
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.