To warto wiedzieć o ochronie wzroku latem – jak zadbać o oczy w szczycie sezonu urlopowego?

Sezon wakacyjny zachęca do częstszego przebywania na świeżym powietrzu i korzystania z uroków lata. W tym czasie większość z nas planuje także swój długo wyczekiwany, zasłużony urlop. W trakcie przygotowań do wyjazdu do podróżnych toreb pakujemy olejki do opalania, kremy...
Chroń wzrok w każdym wieku – maksymalnie!

Oczy, szczególnie w dzisiejszej cyfrowej rzeczywistości, potrzebują możliwie najlepszej ochrony. Promieniowanie UVA i UVB, szkodliwe wiązki światła niebiesko-fioletowego emitowanego przez urządzenia cyfrowe czy długotrwała ekspozycja na rażące światło to tylko część czyn...
Kobiety mają coraz większy apetyt na karierę

Nie ulega wątpliwości, że kobiety w biznesie rosną w siłę. Są odważne, świetnie wykształcone i stawiają na ciągły rozwój. Z powodzeniem realizują się zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym, odważnie sięgają po swoje i nie boją się nowych wyzwań. Zdaniem Justyny Skrzy...
Optyka jest kobietą - polskie menedżerki w branży optycznej

Kobiety na stanowiskach kierowniczych w branży optycznej – co sprawia, że rosną w siłę i realizują się doskonale zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym? Czy w XXI wieku nadal mierzą się ze stereotypami w pracy? Na te i inne pytania odpowiada opublikowany przez Bigram...
30. Finał WOŚP – „Przejrzyj na oczy” – bezpłatne, przesiewowe badania ostrości wzroku dzieci

„Przejrzyj na oczy” – badania wzroku to jedyna taka akcja w Polsce, której celem jest wykonanie przez salony optyczne bezpłatnych, przesiewowych badań ostrości wzroku lub pełnych badań ostrości wzroku dzieciom we wspólnej inicjatywnie Fundacji WOŚP oraz Grupy Essilor. Po...
Gwiazdy mówią jednym głosem: zadbaj o wzrok i naszą wspólną planetę!

Nieprawidłowe użytkowanie okularów kupionych poza punktami optycznymi oraz kwestia właściwego odzyskiwania surowców i ograniczania liczby odpadów to dwa, kluczowe obszary, z którymi mierzy się w tym roku społeczno-edukacyjna kampania Czas Na Wzrok. W zorganizowaną w jej ...
Dziecko samo się nie przyzna, że widzi niewyraźnie

Jak pokazują wyniki badań, w ubiegłym roku aż 70 proc. Polaków[1] nie zbadało swojego wzroku u okulisty lub optometrysty. Jednocześnie, wiele osób przyznaje, że przez wzmożoną pracę, a w przypadku dzieci – także naukę w trybie zdalnym przed ekranami urządzeń cyfrowych, p...
Czy wiesz, jaką supermoc mają Twoje okulary? Wystartowała kampania Czas Na Wzrok

Nieprawidłowe użytkowanie jednorazowych okularów oraz kwestia właściwego odzyskiwania surowców i ograniczania liczby odpadów to dwa kluczowe obszary, z którymi – we współpracy z partnerskimi salonami optycznymi – zmierzą się organizatorzy kampanii Czas Na Wzrok. 
Ponad 30 000 Polaków przetestowało swój wzrok – 300 par okularów trafi do dzieci z SOS Wiosek Dziecięcych i rodzin zastępczych. A to jeszcze nie koniec!

Ponad 30 000 osób wzięło udział w charytatywnym wyzwaniu #TestWzrokuChallenge i przetestowało swój wzrok. Dzięki temu – ponad 300 par okularów trafi do dzieci z SOS Wiosek Dziecięcych i rodzin zastępczych. 8 października, w Światowy Dzień Wzroku, organizatorzy podsumowuj...
Co trzeci rodzic nie planuje skontrolować wzroku dziecka przed zbliżającym się rokiem szkolnym.

Według najnowszych badań wizytę z dzieckiem u eksperta ochrony wzroku przed rozpoczęciem roku szkolnego planuje rzadziej niż co drugi rodzic. Niemal co trzecia osoba nie ma takiego zamiaru, a jedna na cztery nie podjęła jeszcze decyzji. To niepokojące statystyki, bowiem ...
To warto wiedzieć o ochronie wzroku latem – jak zadbać o oczy w szczycie sezonu urlopowego?

Sezon wakacyjny zachęca do częstszego przebywania na świeżym powietrzu i korzystania z uroków lata. W tym czasie większość z nas planuje także swój długo wyczekiwany, zasłużony urlop. W trakcie przygotowań do wyjazdu do podróżnych toreb pakujemy olejki do opalania, kremy...
Chroń wzrok w każdym wieku – maksymalnie!

Oczy, szczególnie w dzisiejszej cyfrowej rzeczywistości, potrzebują możliwie najlepszej ochrony. Promieniowanie UVA i UVB, szkodliwe wiązki światła niebiesko-fioletowego emitowanego przez urządzenia cyfrowe czy długotrwała ekspozycja na rażące światło to tylko część czyn...
Kobiety mają coraz większy apetyt na karierę

Nie ulega wątpliwości, że kobiety w biznesie rosną w siłę. Są odważne, świetnie wykształcone i stawiają na ciągły rozwój. Z powodzeniem realizują się zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym, odważnie sięgają po swoje i nie boją się nowych wyzwań. Zdaniem Justyny Skrzy...
Optyka jest kobietą - polskie menedżerki w branży optycznej

Kobiety na stanowiskach kierowniczych w branży optycznej – co sprawia, że rosną w siłę i realizują się doskonale zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym? Czy w XXI wieku nadal mierzą się ze stereotypami w pracy? Na te i inne pytania odpowiada opublikowany przez Bigram...
30. Finał WOŚP – „Przejrzyj na oczy” – bezpłatne, przesiewowe badania ostrości wzroku dzieci

„Przejrzyj na oczy” – badania wzroku to jedyna taka akcja w Polsce, której celem jest wykonanie przez salony optyczne bezpłatnych, przesiewowych badań ostrości wzroku lub pełnych badań ostrości wzroku dzieciom we wspólnej inicjatywnie Fundacji WOŚP oraz Grupy Essilor. Po...
Gwiazdy mówią jednym głosem: zadbaj o wzrok i naszą wspólną planetę!

Nieprawidłowe użytkowanie okularów kupionych poza punktami optycznymi oraz kwestia właściwego odzyskiwania surowców i ograniczania liczby odpadów to dwa, kluczowe obszary, z którymi mierzy się w tym roku społeczno-edukacyjna kampania Czas Na Wzrok. W zorganizowaną w jej ...
Dziecko samo się nie przyzna, że widzi niewyraźnie

Jak pokazują wyniki badań, w ubiegłym roku aż 70 proc. Polaków[1] nie zbadało swojego wzroku u okulisty lub optometrysty. Jednocześnie, wiele osób przyznaje, że przez wzmożoną pracę, a w przypadku dzieci – także naukę w trybie zdalnym przed ekranami urządzeń cyfrowych, p...
Czy wiesz, jaką supermoc mają Twoje okulary? Wystartowała kampania Czas Na Wzrok

Nieprawidłowe użytkowanie jednorazowych okularów oraz kwestia właściwego odzyskiwania surowców i ograniczania liczby odpadów to dwa kluczowe obszary, z którymi – we współpracy z partnerskimi salonami optycznymi – zmierzą się organizatorzy kampanii Czas Na Wzrok. 
Ponad 30 000 Polaków przetestowało swój wzrok – 300 par okularów trafi do dzieci z SOS Wiosek Dziecięcych i rodzin zastępczych. A to jeszcze nie koniec!

Ponad 30 000 osób wzięło udział w charytatywnym wyzwaniu #TestWzrokuChallenge i przetestowało swój wzrok. Dzięki temu – ponad 300 par okularów trafi do dzieci z SOS Wiosek Dziecięcych i rodzin zastępczych. 8 października, w Światowy Dzień Wzroku, organizatorzy podsumowuj...
1
2
3
4