To warto wiedzieć o ochronie wzroku latem – jak zadbać o oczy w szczycie sezonu urlopowego?

Sezon wakacyjny zachęca do częstszego przebywania na świeżym powietrzu i korzystania z uroków lata. W tym czasie większość z nas planuje także swój długo wyczekiwany, zasłużony urlop. W trakcie przygotowań do wyjazdu do podróżnych toreb pakujemy olejki do opalania, kremy...
Chroń wzrok w każdym wieku – maksymalnie!

Oczy, szczególnie w dzisiejszej cyfrowej rzeczywistości, potrzebują możliwie najlepszej ochrony. Promieniowanie UVA i UVB, szkodliwe wiązki światła niebiesko-fioletowego emitowanego przez urządzenia cyfrowe czy długotrwała ekspozycja na rażące światło to tylko część czyn...
Kobiety mają coraz większy apetyt na karierę

Nie ulega wątpliwości, że kobiety w biznesie rosną w siłę. Są odważne, świetnie wykształcone i stawiają na ciągły rozwój. Z powodzeniem realizują się zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym, odważnie sięgają po swoje i nie boją się nowych wyzwań. Zdaniem Justyny Skrzy...
Optyka jest kobietą - polskie menedżerki w branży optycznej

Kobiety na stanowiskach kierowniczych w branży optycznej – co sprawia, że rosną w siłę i realizują się doskonale zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym? Czy w XXI wieku nadal mierzą się ze stereotypami w pracy? Na te i inne pytania odpowiada opublikowany przez Bigram...
30. Finał WOŚP – „Przejrzyj na oczy” – bezpłatne, przesiewowe badania ostrości wzroku dzieci

„Przejrzyj na oczy” – badania wzroku to jedyna taka akcja w Polsce, której celem jest wykonanie przez salony optyczne bezpłatnych, przesiewowych badań ostrości wzroku lub pełnych badań ostrości wzroku dzieciom we wspólnej inicjatywnie Fundacji WOŚP oraz Grupy Essilor. Po...
Gwiazdy mówią jednym głosem: zadbaj o wzrok i naszą wspólną planetę!

Nieprawidłowe użytkowanie okularów kupionych poza punktami optycznymi oraz kwestia właściwego odzyskiwania surowców i ograniczania liczby odpadów to dwa, kluczowe obszary, z którymi mierzy się w tym roku społeczno-edukacyjna kampania Czas Na Wzrok. W zorganizowaną w jej ...
Dziecko samo się nie przyzna, że widzi niewyraźnie

Jak pokazują wyniki badań, w ubiegłym roku aż 70 proc. Polaków[1] nie zbadało swojego wzroku u okulisty lub optometrysty. Jednocześnie, wiele osób przyznaje, że przez wzmożoną pracę, a w przypadku dzieci – także naukę w trybie zdalnym przed ekranami urządzeń cyfrowych, p...
Czy wiesz, jaką supermoc mają Twoje okulary? Wystartowała kampania Czas Na Wzrok

Nieprawidłowe użytkowanie jednorazowych okularów oraz kwestia właściwego odzyskiwania surowców i ograniczania liczby odpadów to dwa kluczowe obszary, z którymi – we współpracy z partnerskimi salonami optycznymi – zmierzą się organizatorzy kampanii Czas Na Wzrok. 
Ponad 30 000 Polaków przetestowało swój wzrok – 300 par okularów trafi do dzieci z SOS Wiosek Dziecięcych i rodzin zastępczych. A to jeszcze nie koniec!

Ponad 30 000 osób wzięło udział w charytatywnym wyzwaniu #TestWzrokuChallenge i przetestowało swój wzrok. Dzięki temu – ponad 300 par okularów trafi do dzieci z SOS Wiosek Dziecięcych i rodzin zastępczych. 8 października, w Światowy Dzień Wzroku, organizatorzy podsumowuj...
Co trzeci rodzic nie planuje skontrolować wzroku dziecka przed zbliżającym się rokiem szkolnym.

Według najnowszych badań wizytę z dzieckiem u eksperta ochrony wzroku przed rozpoczęciem roku szkolnego planuje rzadziej niż co drugi rodzic. Niemal co trzecia osoba nie ma takiego zamiaru, a jedna na cztery nie podjęła jeszcze decyzji. To niepokojące statystyki, bowiem ...
To warto wiedzieć o ochronie wzroku latem – jak zadbać o oczy w szczycie sezonu urlopowego?

Sezon wakacyjny zachęca do częstszego przebywania na świeżym powietrzu i korzystania z uroków lata. W tym czasie większość z nas planuje także swój długo wyczekiwany, zasłużony urlop. W trakcie przygotowań do wyjazdu do podróżnych toreb pakujemy olejki do opalania, kremy...
Chroń wzrok w każdym wieku – maksymalnie!

Oczy, szczególnie w dzisiejszej cyfrowej rzeczywistości, potrzebują możliwie najlepszej ochrony. Promieniowanie UVA i UVB, szkodliwe wiązki światła niebiesko-fioletowego emitowanego przez urządzenia cyfrowe czy długotrwała ekspozycja na rażące światło to tylko część czyn...
Kobiety mają coraz większy apetyt na karierę

Nie ulega wątpliwości, że kobiety w biznesie rosną w siłę. Są odważne, świetnie wykształcone i stawiają na ciągły rozwój. Z powodzeniem realizują się zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym, odważnie sięgają po swoje i nie boją się nowych wyzwań. Zdaniem Justyny Skrzy...
Optyka jest kobietą - polskie menedżerki w branży optycznej

Kobiety na stanowiskach kierowniczych w branży optycznej – co sprawia, że rosną w siłę i realizują się doskonale zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym? Czy w XXI wieku nadal mierzą się ze stereotypami w pracy? Na te i inne pytania odpowiada opublikowany przez Bigram...
30. Finał WOŚP – „Przejrzyj na oczy” – bezpłatne, przesiewowe badania ostrości wzroku dzieci

„Przejrzyj na oczy” – badania wzroku to jedyna taka akcja w Polsce, której celem jest wykonanie przez salony optyczne bezpłatnych, przesiewowych badań ostrości wzroku lub pełnych badań ostrości wzroku dzieciom we wspólnej inicjatywnie Fundacji WOŚP oraz Grupy Essilor. Po...
Gwiazdy mówią jednym głosem: zadbaj o wzrok i naszą wspólną planetę!

Nieprawidłowe użytkowanie okularów kupionych poza punktami optycznymi oraz kwestia właściwego odzyskiwania surowców i ograniczania liczby odpadów to dwa, kluczowe obszary, z którymi mierzy się w tym roku społeczno-edukacyjna kampania Czas Na Wzrok. W zorganizowaną w jej ...
Dziecko samo się nie przyzna, że widzi niewyraźnie

Jak pokazują wyniki badań, w ubiegłym roku aż 70 proc. Polaków[1] nie zbadało swojego wzroku u okulisty lub optometrysty. Jednocześnie, wiele osób przyznaje, że przez wzmożoną pracę, a w przypadku dzieci – także naukę w trybie zdalnym przed ekranami urządzeń cyfrowych, p...
Czy wiesz, jaką supermoc mają Twoje okulary? Wystartowała kampania Czas Na Wzrok

Nieprawidłowe użytkowanie jednorazowych okularów oraz kwestia właściwego odzyskiwania surowców i ograniczania liczby odpadów to dwa kluczowe obszary, z którymi – we współpracy z partnerskimi salonami optycznymi – zmierzą się organizatorzy kampanii Czas Na Wzrok. 
Ponad 30 000 Polaków przetestowało swój wzrok – 300 par okularów trafi do dzieci z SOS Wiosek Dziecięcych i rodzin zastępczych. A to jeszcze nie koniec!

Ponad 30 000 osób wzięło udział w charytatywnym wyzwaniu #TestWzrokuChallenge i przetestowało swój wzrok. Dzięki temu – ponad 300 par okularów trafi do dzieci z SOS Wiosek Dziecięcych i rodzin zastępczych. 8 października, w Światowy Dzień Wzroku, organizatorzy podsumowuj...
1
2
3
4
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.