Agencja M&CC po raz kolejny realizuje kampanię edukacyjną Czas Na Wzrok

Pod hasłem #SuperMocOkularów wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii Czas Na Wzrok. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na nieprawidłowe użytkowanie okularów nabywanych poza salonami optycznymi i ograniczenie liczby odpadów niepoddawanych recyklingowi. Kampania ...
Nowy projekt agencji M&CC i domu mediowego MediaOn

#DziękujemyŻePijecieMleko
Awanse w agencji M&CC

Z początkiem roku Agnieszka Oryszczyn oraz Karolina Nowak związane z agencją Marketing & Communications Consultants awansowały w strukturach firmy.
M&CC rozpoczyna współpracę ze Związkiem Dealerów Samochodów

M&CC nawiązała współpracę ze Związkiem Dealerów Samochodów. Agencja będzie odpowiadała za wsparcie ZDS we współpracy z mediami, zmiany w wizerunku organizacji oraz stworzenie wspólnych projektów komunikacyjnych dla branży dealerów samochodów w Polsce.
Dzień Godności w polskich szkołach pod znakiem empatii „Empatia wychodzi na dobre”

17 października na całym świecie obchodzony jest Dzień Godności. W Polsce, za organizację tego wyjątkowego dnia odpowiada Fundacja Global Dignity Poland. Jej przedstawiciele spotkają się z uczniami, aby przeprowadzić warsztaty, poświęcone w tym roku tematowi empatii.
Marketing & Communications Consultants wypromuje żywność ekologiczną

„JEMY EKO” to tytuł kampanii realizowanej dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIZE), która wystartuje już za miesiąc. PIZE powierzyła działania agencji M&CC, wybranej w drodze konkursu.
Jesteś po czterdziestce? Sprawdź swój wzrok już dziś!

Marketing & Communications Consultants, Shulz i Polymus dla kampanii na temat prezbiopii
Kategoria kawy w portfolio M&CC

Agencja M&CC rozpoczęła pracę na rzecz Fundacji Żywność, Aktywność Fizyczna i Zdrowie. Celem działań jest promocja kawy, jako kategorii. Kontrakt obowiązuje do końca 2021 roku. 
Agencja M&CC po raz kolejny realizuje kampanię edukacyjną Czas Na Wzrok

Pod hasłem #SuperMocOkularów wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii Czas Na Wzrok. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na nieprawidłowe użytkowanie okularów nabywanych poza salonami optycznymi i ograniczenie liczby odpadów niepoddawanych recyklingowi. Kampania ...
Nowy projekt agencji M&CC i domu mediowego MediaOn

#DziękujemyŻePijecieMleko
Awanse w agencji M&CC

Z początkiem roku Agnieszka Oryszczyn oraz Karolina Nowak związane z agencją Marketing & Communications Consultants awansowały w strukturach firmy.
M&CC rozpoczyna współpracę ze Związkiem Dealerów Samochodów

M&CC nawiązała współpracę ze Związkiem Dealerów Samochodów. Agencja będzie odpowiadała za wsparcie ZDS we współpracy z mediami, zmiany w wizerunku organizacji oraz stworzenie wspólnych projektów komunikacyjnych dla branży dealerów samochodów w Polsce.
Dzień Godności w polskich szkołach pod znakiem empatii „Empatia wychodzi na dobre”

17 października na całym świecie obchodzony jest Dzień Godności. W Polsce, za organizację tego wyjątkowego dnia odpowiada Fundacja Global Dignity Poland. Jej przedstawiciele spotkają się z uczniami, aby przeprowadzić warsztaty, poświęcone w tym roku tematowi empatii.
Marketing & Communications Consultants wypromuje żywność ekologiczną

„JEMY EKO” to tytuł kampanii realizowanej dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIZE), która wystartuje już za miesiąc. PIZE powierzyła działania agencji M&CC, wybranej w drodze konkursu.
Jesteś po czterdziestce? Sprawdź swój wzrok już dziś!

Marketing & Communications Consultants, Shulz i Polymus dla kampanii na temat prezbiopii