W kwietniu 2023 roku agencja M&CC wygrała przetarg na kompleksową obsługę Organizacji Producentów Polski Karp. To kontynuacja współpracy, rozpoczętej w 2020 roku przy okazji ogólnopolskiej kampanii Karp Zdrowy z Natury.
Do zadań agencji należy prowadzenie działań z zakresu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, obejmujących m.in. prowadzenie mediów społecznościowych i kanałów własnych organizacji, komunikację z hodowcami oraz media relations. Za działania na rzecz Organizacji Producentów Polski Karp odpowiedzialny jest zespół
w składzie: Sylwia Samborska, Client Service Director oraz Karolina Nowak, Senior Consultant. Umowa obowiązuje w okresie od kwietnia do grudnia 2023 roku.
w składzie: Sylwia Samborska, Client Service Director oraz Karolina Nowak, Senior Consultant. Umowa obowiązuje w okresie od kwietnia do grudnia 2023 roku.
O Organizacji Producentów Polski Karp
Spółka Producentów Polski Karp powstała w 2012 roku, będąc odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku na najwyżej jakości karpia, wyhodowanego zgodnie z wielowiekową tradycją i dobrostanem. W roku 2016, decyzją Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, spółka Polski Karp została formalnie uznaną Organizacją Producentów. Tradycja hodowli polskiego karpia sięga kilkuset lat wstecz – dzisiaj tę tradycję podtrzymuje ponad 80 profesjonalnych podmiotów akwakultury, zrzeszonych w Organizacji Producentów Polski Karp, specjalizujących się w hodowli i przetwórstwie karpia.
O M&CC
Agencja M&CC to zespół konsultantów – profesjonalistów w dziedzinie komunikacji, specjalizujących się w komunikacji zintegrowanej w obszarze Public Relations, CSR, digital, SOME, influencer i content marketingu.
· Międzynarodowe i polskie nagrody: Złote Spinacze, Platinum & Silver Magellan, Creative for Good
· Członek Związku Firm Public Relations oraz ICCO
· Ponad 89 klientów
· 265 strategii komunikacji
· 33 raporty sektorowe
· 26 zarządzonych sytuacji kryzysowych
· 4 867 materiałów prasowych
· 312 eventów dla mediów
Partnerami zarządzającymi M&CC są Agnieszka Bajur i Elżbieta Radzka-Ferenc, z branżą komunikacji związane od ponad 20 lat.