W lipcu 2023 r. agencja M&CC rozpoczęła realizację trzech nowych kampanii promujących certyfikowaną żywność ekologiczną. Kampania "Dla głodnych zdrowia" obejmuje ponad 20 produktów Bio Planet, w tym znakowane Euroliściem suszone owoce, ryż, kasze, a także jaja i masło ghee. "A bio to wie" Putki dotyczy linii pieczywa BIO, natomiast kampania "Ekologia, Tradycja, Nowoczesność" zwraca uwagę na zalety certyfikowanych kiszonek z oferty Charsznickich Pól Natury. Wszystkie kampanie są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania „Wsparcie działań informacyjnych i promocyjnych realizowanych przez grupy producentów na rynku wewnętrznym” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (PROW).
Każda z kampanii będzie realizowana poprzez różne kanały i narzędzia komunikacji, w tym: telewizję, radio, outdoor, marketing contentowy i natywny na portalach horyzontalnych, digital video, social media, SEM i SEO, prasę i imprezy targowe. Działania potrwają do marca 2025 roku. Za ich realizację odpowiedzialny jest zespół w składzie: Sylwia Samborska, Client Service Director, Agnieszka Oryszczyn, Account Manager oraz Monika Gajo, Senior Consultant, pozostający pod opieką partnerów zarządzających – Agnieszki Bajur i Elżbiety Radzkiej-Ferenc.
Promocja żywności specjalnością M&CC
Kampanie budujące świadomość i rozpoznawalność dla unijnego systemu rolnictwa ekologicznego oraz dla walorów żywieniowych i jakościowych certyfikowanych produktów ekologicznych, są już kolejnymi w portfolio M&CC. Od 2020 r. agencja realizuje ogólnopolską kampanię w zakresie zrównoważonego rozwoju rybactwa „Karp Zdrowy z Natury”, a od kwietnia 2022 r. – dwuletni projekt „Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia”. Doświadczenie w kierowaniu projektami współfinansowanymi przez Unię Europejską M&CC zdobywała już wcześniej, prowadząc m.in. wieloletnie działania edukacyjno-promocyjne pn. „Pokochaj olej rzepakowy”.
O M&CC
Agencja M&CC to zespół konsultantów – profesjonalistów w dziedzinie komunikacji, specjalizujących się
w komunikacji zintegrowanej w obszarze Public Relations, CSR, digital, SOME, influencer i content marketingu.
w komunikacji zintegrowanej w obszarze Public Relations, CSR, digital, SOME, influencer i content marketingu.
- Międzynarodowe i polskie nagrody: Złote Spinacze, Platinum & Silver Magellan, Creative for Good
- Członek Związku Firm Public Relations oraz ICCO
- Ponad 89 klientów
- 265 strategii komunikacji
- 33 raporty sektorowe
- 26 zarządzonych sytuacji kryzysowych
- 4 867 materiałów prasowych
- 312 eventów dla mediów
Partnerami zarządzającymi M&CC są Agnieszka Bajur i Elżbieta Radzka-Ferenc, z branżą komunikacji związane od ponad 20 lat.