Pod hasłem #SuperMocOkularów wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii Czas Na Wzrok. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na nieprawidłowe użytkowanie okularów nabywanych poza salonami optycznymi i ograniczenie liczby odpadów niepoddawanych recyklingowi. Kampania została zainicjowana przez Grupę Essilor, a za działania komunikacyjne odpowiada agencja M&CC.
Grupa Essilor od ponad trzech lat prowadzi intensywną komunikację opartą na działaniach promujących dbanie o wzrok i prawidłową korekcję okularową. W tym roku za główny cel postawiła sobie budowanie świadomości wśród ludzi na temat zagrożeń płynących z nieprawidłowego i nadmiernego użytkowania „uniwersalnych” okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych kupowanych poza salonami optycznymi (np. w drogeriach, supermarketach czy aptekach) – nie tylko dla wzroku, ale także dla środowiska. Do każdego salonu optycznego, oznakowanego specjalną „eko ikoną” można przynieść stare, nieużywane, zniszczone okulary i w zamian – otrzymać specjalną ofertę na kupno nowej, profesjonalnie wykonanej pary wraz z badaniem wzroku w ich cenie (w tych salonach, w których prowadzone są badania wzroku). Zebrane z całej Polski okulary Grupa Essilor przekaże do przetworzenia na energię dla naszych domów.
Agencja M&CC kolejny raz będzie wspierała Grupę Essilor w realizacji kampanii Czas Na Wzrok. W 2021 roku do zadań agencji należy przede wszystkim prowadzenie działań komunikacyjnych kampanii (w tym social media), a także pozyskiwanie patronów oraz partnerów akcji. Zespół odpowiedzialny za realizację kampanii to Sylwia Samborska, client service director oraz Monika Gajo, senior consultant. Informacje na temat kampanii można śledzić na stronie www.czasnawzrok.pl oraz https://www.facebook.com/czasnawzrok40.