#DziękujemyŻePijecieMleko
We wrześniu br. rozpoczęła się kampania #DziękujemyŻePijecieMleko. Za jej realizację odpowiada agencja Marketing & Communications Consultants w konsorcjum z domem mediowym MediaOn. Projekt będzie realizowany do listopada br. Swoim zasięgiem obejmie telewizję, prasę branżową, internet oraz outdoor. Kampania jest finansowana z Funduszu Promocji Mleka, a jej ambasadorką została Marta Manowska.
Kampania skierowana jest do konsumentów, którym hodowcy bydła i producenci mleka chcą podziękować za to, że świadomie wybierają polskie mleko i jego przetwory. To także okazja, by wesprzeć i docenić ciężką pracę, serce i pasję samych hodowców, dzięki którym na polskie stoły trafiają wysokiej jakości produkty. Akcja ma na celu podnoszenie świadomości na temat roli mleka w diecie dzieci i dorosłych oraz obalanie mitów o jego szkodliwości.
Działaniami komunikacyjnymi oraz koordynacją projektu zajmuje się agencja Marketing & Communications Consultants w składzie Agnieszka Bajur - Prezes Zarządu, Sylwia Samborska - Group Account Manager oraz Monika Gajo - Senior Account Executive. Za planowanie strategiczne i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaOn reprezentowany w projekcie przez Agatę Kin – Media Manager. Prace kreatywne powierzono Locomotif Studio Projektowe. Współpracę nawiązano na drodze przetargu.