Początek 2022 roku pogłębił spadki sprzedaży piwa

Branża piwowarska apeluje do rządu o wstrzymanie podwyżki akcyzy zaplanowanej na lata 2023 – 2027
Darmowa platforma szkoleniowa dla pracowników sklepów, w językach polskim i ukraińskim. Zdobądź wiedzę i certyfikat Odpowiedzialnego Sprzedawcy!

Sektor handlu detalicznego charakteryzuje się dużą rotacją pracowników, a w najbliższych tygodniach zatrudnienie znajdą w nim również osoby, które przybyły z Ukrainy. Szacuje się, że w handlu jest obecnie około 150 tys. wolnych miejsc pracy. Właściciele punktów, które pr...
Wysokie inflacja i akcyza oraz COVID ciągną rynek piwa w dół. Branża piwowarska notuje najgorsze wyniki od 10 lat

Powody kurczenia się rynku piwa coraz trudniej zliczyć na placach jednej ręki. Od kilku lat browarnicy wskazują na ogromną presję rosnących kosztów – energii, opakowań, surowców i pracy. Od 2020 roku branża doświadczyła dwóch 10% podwyżek podatku akcyzowego. Kolejne podw...
Zaproszenie na spotkanie prasowe. Branża piwowarska: trendy, szanse, zagrożenia

24 marca, Centrum Prasowe Newseria, 12:30 - 14:00
Zaproszenie na spotkanie prasowe. Branża piwowarska: trendy, szanse, zagrożenia.

2 marca, Centrum Prasowe Newseria, 12:30 - 13:30
Branża piwowarska to ponad 11 mld zł podatków i 115 tysięcy miejsc pracy

Nowa edycja raportu wpływu ekonomicznego branży piwowarskiej
Zaproszenie na spotkanie prasowe

2 lutego, PAP, godz. 11.00 - 12.00
Druga podwyżka akcyzy na piwo w ciągu miesiąca

Dodatkowe 100 milionów złotych rocznie obciążenia branży piwowarskiej i polskich konsumentów
Polacy przeciwni podniesieniu akcyzy na piwo

Planowane na kolejne lata podwyżki akcyzy na piwo wywołują niezadowolenie większości Polaków. Ich zdaniem podatek akcyzowy, którym obłożono ten trunek, już teraz jest stosunkowo wysoki, a motywacje władz stojące za jego zwiększeniem są nieprzekonujące. Rządzącym nie chod...
Browary w Europie podsumowują wyniki po dwóch latach pandemii. Raport Europe Economics

Europejski przemysł piwowarski nadal nie odrobił strat z pandemii COVID-19. Browary w Europie zakończyły 2021 rok z poziomem produkcji o 11 proc. mniejszym niż w 2019 roku – ostatnim sezonie przed pandemią, mniejszą o 250 tys. liczbą miejsc pracy i wpływami do budżetów p...
Początek 2022 roku pogłębił spadki sprzedaży piwa

Branża piwowarska apeluje do rządu o wstrzymanie podwyżki akcyzy zaplanowanej na lata 2023 – 2027
Darmowa platforma szkoleniowa dla pracowników sklepów, w językach polskim i ukraińskim. Zdobądź wiedzę i certyfikat Odpowiedzialnego Sprzedawcy!

Sektor handlu detalicznego charakteryzuje się dużą rotacją pracowników, a w najbliższych tygodniach zatrudnienie znajdą w nim również osoby, które przybyły z Ukrainy. Szacuje się, że w handlu jest obecnie około 150 tys. wolnych miejsc pracy. Właściciele punktów, które pr...
Wysokie inflacja i akcyza oraz COVID ciągną rynek piwa w dół. Branża piwowarska notuje najgorsze wyniki od 10 lat

Powody kurczenia się rynku piwa coraz trudniej zliczyć na placach jednej ręki. Od kilku lat browarnicy wskazują na ogromną presję rosnących kosztów – energii, opakowań, surowców i pracy. Od 2020 roku branża doświadczyła dwóch 10% podwyżek podatku akcyzowego. Kolejne podw...
Zaproszenie na spotkanie prasowe. Branża piwowarska: trendy, szanse, zagrożenia

24 marca, Centrum Prasowe Newseria, 12:30 - 14:00
Zaproszenie na spotkanie prasowe. Branża piwowarska: trendy, szanse, zagrożenia.

2 marca, Centrum Prasowe Newseria, 12:30 - 13:30
Branża piwowarska to ponad 11 mld zł podatków i 115 tysięcy miejsc pracy

Nowa edycja raportu wpływu ekonomicznego branży piwowarskiej
Zaproszenie na spotkanie prasowe

2 lutego, PAP, godz. 11.00 - 12.00
Druga podwyżka akcyzy na piwo w ciągu miesiąca

Dodatkowe 100 milionów złotych rocznie obciążenia branży piwowarskiej i polskich konsumentów
Polacy przeciwni podniesieniu akcyzy na piwo

Planowane na kolejne lata podwyżki akcyzy na piwo wywołują niezadowolenie większości Polaków. Ich zdaniem podatek akcyzowy, którym obłożono ten trunek, już teraz jest stosunkowo wysoki, a motywacje władz stojące za jego zwiększeniem są nieprzekonujące. Rządzącym nie chod...
1
2
3
4
5
6
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.