Gi Group, międzynarodowa agencja pracy i doradztwa personalnego, rozpoczyna kampanię wizerunkową adresowaną do osób szukających zatrudnienia i do pracodawców. Kampania obejmuje swoim zasięgiem digital i media społecznościowe. Działania prowadzi agencja Cube Group, która na stałe obsługuje Gi Group w Polsce.
Przygotowując kampanię wykorzystaliśmy wyniki naszego najnowszego badania - „Barometru Rynku Pracy”, które wskazywały na coraz większą świadomość Polaków w obszarze zawodowym - w większym stopniu niż kiedyś chcą wykorzystać kompetencje, są otwarci na zmiany, w tym przebranżowienie się. To efekt coraz silniej zaznaczających się trendów na rynku pracy, ale też zmienności koniunktury, która ma olbrzymi wpływ na obszar zatrudnienia
- wyjaśnia Kamil Jankowski, dyrektor marketingu Gi Group w Polsce.
W ramach kampanii działania adresujemy równolegle do biznesu, wzmacniając świadomość marki i prezentując kompleksowość naszych usług. Jak wynika z naszych badań, z problemami w rekrutacji boryka się obecnie ponad 40 proc. firm w Polsce. Pracodawcy poszukują przede wszystkim kadry niższego szczebla i specjalistów o określonych kwalifikacjach. Wyspecjalizowane agencje są więc ważnym partnerem firm w pozyskiwaniu oraz zarządzaniu pracownikami w ramach usług outsourcingu
– komentuje Kamil Jankowski.
Planując kampanię zdecydowaliśmy się na jej realizację w digitalu. To najskuteczniejszy dla nas sposób dotarcia zarówno do naszych kandydatów, jak i pracodawców, zapewniający precyzyjne targetowanie, interakcję, elastyczność i bieżący monitoring wyników
– dodaje Kamil Jankowski.
Gi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego, częścią Gi Group Holding, jednej z największych firm HR na świecie. Prowadzi działalność w zakresie m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i rekrutacji pracowników oraz outsourcingu. Dzięki strategicznym partnerstwom jest obecna w 57 krajach, z czego w 30 bezpośrednio. W Polsce Gi Group Holding świadczy usługi w ramach czterech marek – Gi Group, Grafton Recruitment, Wyser oraz Thomas International. Więcej: pl.gigroup.com