Rozpoczęcie rozbudowy i modernizacji, zmiany na mapie najemców, rekordowy wskaźnik ROI, a także odwiedzalność przekraczająca 5 mln osób. Tak 2018 rok podsumowuje Focus Mall Zielona Góra, jedna z największych galerii handlowych w województwie lubuskim. Właściciel obiektu, spółka NEPI Rockcastle, osiągnięte wyniki zawdzięcza, m.in. spójnej strategii marketingowej oraz partnerskiej współpracy z najemcami.
Wierzymy, że na uzyskiwane wyniki oraz wizerunek galerii wpływa partnerska współpraca z najemcami. Czujemy współodpowiedzialność za obroty salonów obecnych w Focus Mall, dlatego poszukujemy wspólnych rozwiązań, m.in. wprowadzanie najnowszych konceptów czy zwiększenie powierzchni salonów. Na taki ruch w ubiegłym roku zdecydowały się trzy sieci: Orange, Douglas i Vision Express
- komentuje Marta Radziwoń, Dyrektor CH Focus Mall Zielona Góra, Apsys Polska.
Focus na rozrywkę
W kooperacji z najemcami
Dokładamy starań by być partnerem dla naszych najemców, a nie tylko właścicielem galerii. Rozumiemy, że sukces lokalny marki, osiągane obroty czy odwiedzalność, to nasz wspólny cel. Koncentrujemy się na bezpośrednim wspieraniu obrotów naszych najemców, kreując oraz oferując im narzędzia promocyjne, które mogą wykorzystywać do zwiększania sprzedaży w swoich salonach, bez konieczności np. obniżania swoich marży. Ponadto, wprowadzamy programy motywacyjne skierowane nie tylko do klientów galerii, ale również dla sprzedawców. Można powiedzieć, że dbając o rozwój wszystkich naszych obiektów handlowych kierujemy się zasadą synergii między potrzebami odwiedzających i naszych partnerów biznesowych. Przyciągamy klientów, nie tylko przemyślanymi kampaniami reklamowymi, ale również kreując dla nich wyjątkowe doświadczenia zakupowe tzw. „shopping experience”
- wyjaśnia Dominik Piwek, Head of Marketing & PR, NEPI Rockcastle.
Focus Mall Zielona Góra rośnie w siłę!
Z uzasadnionym optymizmem patrzymy na rozpoczęty właśnie kolejny rok, również w kontekście rozbudowy. Dzięki modernizacji w galerii pojawią się nowe, lubiane przez klientów marki. Jesteśmy przekonani, że w efekcie rozpoczętej w II kw. ubiegłego roku inwestycji, Focus Mall Zielona Góra, będzie jeszcze bardziej funkcjonalnym, przyjaznym i atrakcyjnym miejscem zakupowo-rozrywkowym, nie tylko dla klientów, ale także dla naszych partnerów biznesowych
- podsumowuje Jarosław Świeboda, Senior Project Manager, NEPI Rockcastle.