Rozbudowa Focus Mall w Zielonej Górze dobiega końca, a razem z nią komercjalizacja przestrzeni handlowej. Pierwsze lokale w nowej części obiektu otworzą się już na przełomie sierpnia i września. Wśród nowych najemców znajdą się marki odzieżowe, obuwnicze i kosmetyczne, rozszerzona zostanie także oferta usługowa. A to dopiero początek!
Focus Mall Zielona Góra to nowoczesne centrum handlowo-usługowe wybudowane w 2008 roku na postindustrialnych terenach dawnej Fabryki Wełny, mieszczące ok. 100 sklepów i butików oraz 9-salowe kino. Trwająca od 2018 r. modernizacja to ambitny projekt zwiększający powierzchnię GLA obiektu o ponad 50%. Na dodatkowych 15 tys. mkw. powierzchni sprzedażowej znajdzie się ok. 70 lokali handlowo-usługowych o zróżnicowanym metrażu i przeznaczeniu oraz przestronna strefa food court. Nowo otwarte strefy parkingowe zwiększają pulę o 500 miejsc postojowych – finalnie wszystkie parkingi Focus Mall zmieszczą ponad 1400 samochodów.
Ostatni weekend sierpnia (29 sierpnia jest niedzielą handlową) to pierwsze dni otwarcia nowych najemców. W galerii pojawią się zarówno marki, które zniknęły z Focus Mall na okres rozbudowy, jak i takie, które do tej pory nie były w niej obecne. Ponadto część funkcjonujących już najemców zdecydowała się na przeniesienie do lokali w nowej części obiektu! Jakie marki pojawiły się w ostatnim czasie w Focus Mall i jakich otwarć klienci mogą spodziewać się w kolejnych miesiącach?
Focus na modę
Focus Mall w Zielonej Górze to przestrzeń dla miłośników mody i stylu! Bogatą i różnorodną ofertę modową tworzy ponad 50 sklepów z odzieżą, dodatkami i akcesoriami oraz obuwiem. W nowej części Focus Mall klienci znajdą wiele lubianych marek modowych. Grupa LPP skompletuje swoją ofertę: po kilkunastomiesięcznej nieobecności do galerii powróci House (939 mkw.), natomiast do nowego, bardziej przestronnego wnętrza przeprowadzi się marka MOHITO (607 mkw.).
Nowy, większy lokal EOBUWIE.PL zaaranżowany będzie w nowym koncepcie EOBUWIE.PL & MODIVO (472 mkw.), kompleksowo łączącym asortyment obuwniczy i odzieżowy. Dodatkowa przestrzeń pozwoli na wzbogacenie i jeszcze atrakcyjniejszą prezentację ich oferty. Nowy lokal zajmie salon obuwniczy CCC (728 mkw.). W centrum otworzy się również zyskująca popularność sieć segmentu off-price – HalfPrice.
Segment odzieżowy galerii zostanie wzbogacony przez rozszerzenie oferty takich sklepów, jak 4F i Diverse (430 i 380 mkw.), a także otwarcie salonów Esotiq oraz Kappahl (81 i 731 mkw.). Temu ostatniemu towarzyszyć będzie także dział poświęcony marce Newbie, oferujący stylową i komfortową odzież (a także dodatki) dla najmłodszych.
Jesienią do nowego lokalu przeniesie się Apart. W większej przestrzeni (183 mkw.) marka prezentować będzie biżuterię i zegarki z klasycznych i limitowanych kolekcji. Przestronniejszą przestrzeń zajmie także Time Trend (54 mkw.).
Jeszcze w grudniu 2020 r. na skraju starej i nowej części Focus Mall otwarty został pierwszy w regionie salonik Pandora (44 mkw.). Kultowe bransoletki z charmsami znalazły grono wiernych fanek wśród mieszkanek Zielonej Góry. Z kolei w maju otworzył się salon marki Guess (232 mkw.), oferującej odzież, obuwie, biżuterię, zegarki oraz akcesoria dla kobiet i mężczyzn.
Focus na urodę
Zielona Góra stanie się jeszcze piękniejsza! Długo oczekiwana przez mieszkańców Sephora nareszcie otworzy się w Focus Mall. Na powierzchni 374 mkw. dostępne będą perfumy, kosmetyki kolorowe oraz pielęgnacyjne i akcesoria topowych światowych marek. Ponadto klienci będą mieli możliwość skorzystać z eksperckich konsultacji.
W ostatnim czasie z „wyspy” do lokalu przeniosła się także marka Yves Rocher. Nowa, większa przestrzeń (31 mkw.) pozwala na prezentację pełniejszej oferty naturalnych kosmetyków, a jasnozielone wnętrze przyciąga klientów zapachem świeżych ziół i kwiatów.
Focus na smak
Nowy, przestronny food court, znajdujący się w centralnej części galerii, to jeden z największych atutów nowo otwartego skrzydła Focus Mall. Strefa, obejmująca stoliki i miejsca siedzące dla ok. 370 osób, znajdować się będzie na 1. piętrze galerii. Do znajdujących się tu restauracji Charlie Food&Friends oraz Dominum by Domino’s w IV kwartale br. dołączy nowy najemca -restauracja Olimp (150 mkw.). Do nowej strefy gastronomicznej przeniesie się także KFC (112 mkw). Kolejne pyszne marki zostaną ogłoszone wkrótce!
Gastronomia to nie tylko restauracje. Od kilku miesięcy w Focus Mall funkcjonuje lokalna cukiernia rzemieślnicza Karpicko (125 mkw.), stoiska Ice Queen Cafe Magda Gessler oraz lodziarni Dolce Vita, natomiast w najbliższym otworzy się także herbaciarnia Five O’Clock, zajmując lokal o powierzchni 32 mkw.
Focus na dom
Dzięki nowemu najemcy z segmentu wyposażenia wnętrz, aranżacja domu będzie jeszcze łatwiejsza i bardziej inspirująca! Dekoracje i artykuły wyposażenia salonu, kuchni czy łazienki, które pozwolą fanom aranżacji zorganizować przestrzeń, dostępne będą w salonie Homla (344 mkw.). Klienci znajdą tu przedmioty, które łączą w sobie nieskomplikowaną estetykę i wyjątkową użyteczność.
Focus na usługi
W nowej przestrzeni nie zabraknie miejsca na lokale usługowe. Wśród pierwszych najemców z tego segmentu znalazły się marki obecne już w Focus Mall, zastępujące stanowiska na wyspach handlowych. Są to Bank Millennium oraz Dowhan (21 mkw.) – kantor i biuro nieruchomości, a także Świat GSM (68 mkw.) oraz Teletorium (40 mkw.), które obecne będą w obu lokalizacjach – na wyspie oraz w lokalu. Pozwoli to na poszerzenie oferty akcesoriów telefonicznych oraz zwiększenie przestrzeni serwisowej.
To dopiero początek jesiennego sezonu otwarć w Focus Mall. Wśród najemców, którzy ze względów formalnych zostaną przedstawieni w późniejszym terminie, klienci mogą oczekiwać więcej atrakcyjnych salonów odzieżowych, sportowych, z artykułami wyposażenia domu oraz zróżnicowanej oferty gastronomicznej. Proces komercjalizacji nowej przestrzeni dobiega końca, jednak dostępne są jeszcze wybrane lokale w obu częściach galerii. Informacje dotyczące najmu udzielane są pod numerem +68 410 70 00 lub mailowo: focuszg@apsysgroup.pl.