Rozbudowa Focus Mall w Zielonej Górze dobiega końca – pora na ujawnienie pierwszych najemców! Wśród nowo otwartych sklepów i butików pojawią się marki odzieżowe, biżuteryjne i kosmetyczne, rozszerzona zostanie także oferta gastronomiczna i usługowa. A to dopiero początek!
Już w najbliższych tygodniach na klientów Focus Mall czeka wiele niespodzianek. W galerii pojawią się zarówno marki, które zniknęły z niej na okres rozbudowy, jak i takie, które do tej pory nie były w niej obecne. Ponadto część funkcjonujących już najemców zdecydowała się na przeniesienie do lokali w nowej części galerii, dlatego mieszkańcy Zielonej Góry i okolic jesienią mogą spodziewać się szerszej oferty ulubionych marek! Jakie nowości szykują się w Focus Mall?
Powrót do szkoły z Focus Mall
Ostatni weekend wakacji, 28-29 sierpnia, to pierwsze dni funkcjonowania nowej części Focus Mall oraz otwarcia nowych lokali na obu jej poziomach. W galerii otworzy się długo oczekiwana przez mieszkańców Sephora. W salonie marki dostępne będą perfumy, kosmetyki kolorowe oraz pielęgnacyjne i akcesoria topowych światowych marek. Ponadto klienci będą mieli możliwość skorzystać z eksperckich konsultacji.
W nowej części Focus Mall klienci znajdą wiele lubianych marek modowych. Grupa LPP skompletuje swoją ofertę: po kilkunastomiesięcznej nieobecności do galerii powróci House, natomiast do nowego, bardziej przestronnego wnętrza przeprowadzi się marka MOHITO.
Nowy, większy lokal EOBUWIE.PL zaaranżowany będzie w nowym koncepcie EOBUWIE.PL & MODIVO, kompleksowo łączącym asortyment obuwniczy i odzieżowy. Dodatkowa przestrzeń pozwoli na wzbogacenie i jeszcze atrakcyjniejszą prezentację ich oferty. Nowy lokal zajmie także salon obuwniczy CCC.
Jesienne debiuty
W kolejnych miesiącach klienci Focus Mall mogą oczekiwać prawdziwej lawiny nowości! W centrum otworzy się zyskująca popularność sieć segmentu off-price – HalfPrice, a także salon wyposażenia wnętrz – Homla, gdzie klienci znajdą przedmioty codziennego użytku, łączące w sobie przytulną estetykę i wyjątkową funkcjonalność.
Segment odzieżowy galerii zostanie wzbogacony przez rozszerzenie oferty takich sklepów, jak 4F oraz Diverse, a także otwarcie salonów Esotiq oraz Kappahl. Temu ostatniemu towarzyszyć będzie także dział poświęcony marce Newbie, oferujący stylową i komfortową odzież (a także dodatki) dla najmłodszych. Bardziej przestronne lokale w nowej części galerii zajmą także salony z biżuterią i zegarkami - Apart oraz Time Trend. To będzie naprawdę modna jesień!
Zmianie ulegnie także sektor usług w Focus Mall i już wkrótce klienci Banku Millennium będą mogli skorzystać z usług nowej placówki swojej instytucji finansowej. Ponadto Świat GSM oraz Teletorium, dotychczas funkcjonujące wyłącznie na wyspach handlowych, otworzą dodatkowo własne salony. Pozwoli to na poszerzenie oferty akcesoriów telefonicznych oraz zwiększenie przestrzeni serwisowej.
W ostatnim kwartale ruszy także nowy, przestronny food court! Wśród pierwszych najemców strefy znajdują się restauracja Olimp oraz KFC, które przeniesie się z dotychczasowej lokalizacji. Nieco wcześniej funkcjonować zacznie herbaciarnia Five O’Clock.
Co mogliście przegapić
Sezon nowych otwarć trwa w Focus Mall już od kilku miesięcy! Jakie marki pojawiły się niedawno w Focus Mall?
Jeszcze w grudniu 2020 r. na skraju starej i nowej części galerii otwarty został pierwszy w regionie salonik Pandora. Kultowe bransoletki z charmsami znalazły grono wiernych fanek wśród mieszkanek Zielonej Góry. Z kolei w maju otworzył się salon popularnej marki Guess, oferującej odzież, obuwie, biżuterię, zegarki oraz akcesoria dla kobiet i mężczyzn. W ostatnim czasie z „wyspy” do lokalu przeniosła się również marka Yves Rocher. Nowa przestrzeń pozwoliła na szerszą prezentację pełniejszej oferty naturalnych kosmetyków.
W minionych miesiącach Focus Mall stał się także wyjątkowo słodkim miejscem, a to za sprawą otwarcia Cukierni-Kawiarni Karpicko, kawiarni Ice Queen Cafe Magda Gessler oraz lodziarni Dolce Vita. Po zakupach warto wpaść tu na ciastko lub lody!
To dopiero początek jesiennego sezonu otwarć w Focus Mall. Wśród najemców, którzy ze względów formalnych zostaną przedstawieni w późniejszym terminie, klienci mogą oczekiwać więcej atrakcyjnych salonów odzieżowych, sportowych, z artykułami wyposażenia domu oraz zróżnicowanej oferty gastronomicznej. Warto śledzić media społecznościowe galerii, by nie przegapić nowych otwarć i atrakcyjnych promocji!