Wystartowała II edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej CZAS NA WZROK 40+
Rozmazany tekst smsa w telefonie, gorsze widzenie po zmroku, szybkie męczenie się oczu – to oznaki prezbiopii, z którą zmagają się niemal wszystkie osoby po 40-tce. Prezbiopia jest efektem naturalnych zmian układu wzrokowego zachodzących wraz z wiekiem. Objawia się trudnościami z wyraźnym widzeniem z bliska, szczególnie przy słabym oświetleniu. Choć w łatwy sposób można jej zaradzić, nadal zbyt mało osób sięga po pomoc specjalisty. Ten stan rzeczy chcą zmienić pomysłodawcy kampanii Czas Na Wzrok 40+. 27 lutego, w Muzeum Świat Iluzji w Warszawie, zainaugurowano jej II edycję.
Polacy 40+
Efekty I edycji kampanii
Wyzwanie #CZASNAWZROK #BEZOGRANICZEN – główny driver II edycji kampanii
Szukamy zwykłych ludzi 40+, którzy odczuwają ograniczenia z powodu pogarszającego się wzroku i przez to nie mogą realizować własnych pasji i marzeń. Chcemy im pomóc pokonać te ograniczenia – niech się do nas zgłoszą i wezmą udział w wyzwaniu. Przekonamy ich, jak okulary progresywne zmieniają jakość życia. W działaniach promocyjnych wspierają nas gwiazdy i media. Chcemy, by jak najwięcej osób dowiedziało się o kampanii, podjęło Wyzwanie #CZASNAWZROK #BEZOGRANICZEN i przede wszystkim - wzięło udział w Ogólnopolskim Teście Widzenia 40+.
Mirosław Nowak, Country Manager Grupy Essilor - Organizatora kampanii Czas Na Wzrok 40+.
*Źródło danych: badanie opinii, postaw, zwyczajów i wiedzy na temat dbania o wzrok, przeprowadzone na zlecenie Grupy Essilor przez SW Research Sp z o. o. w lutym 2019 roku na reprezentatywnej grupie Polaków n=627 w wieku 40-65 lat.