Coraz więcej najemców decyduje się na powiększenie swoich lokali lub relokację na większy metraż w opolskiej galerii Karolinka. Od początku roku taki ruch wykonało 5 najemców, natomiast aż 7 nowych sieci zasiliło portfolio obiektu. Pomimo zakazu handlu w wybrane niedziele centrum handlowe notuje wyższy niż w 2017 roku wskaźnik footfall - od stycznia do września 2018 roku Karolinkę odwiedziło już ponad 4 mln klientów.
Centrum handlowe Karolinka w Opolu odnotowało kilka znaczących zmian na mapie najemców. W ciągu ostatnich miesięcy, 5 sieci otworzyło swoje salony w nowej i zdecydowanie większej lokalizacji. Najwięcej dodatkowych metrów wynajął producent obuwia i galanterii skórzanej - Ochnik. Marka powiększyła przestrzeń handlową do 150,78 mkw. Klienci salonu mogą komfortowo dokonywać zakupów w sklepie o nowej aranżacji od 27 października. Również firma obuwnicza Kazar relokowała się do większego lokalu i w efekcie oferuje asortyment na metrażu ponad 140 mkw. Marka z pewnością przyciągnie klientów nie tylko bogatszą ofertą, ale także nowocześnie zaaranżowanym wnętrzem. To nie jedyne zmiany w obrębie segmentu obuwniczego. eObuwie z końcem października wprowadziło unikalną metodę dobierania obuwia poprzez darmową możliwość skanu stóp 4D. Takie rozwiązanie zapewni dobranie obuwia do indywidualnych potrzeb. Triumph - jeden z czołowych producentów bielizny zaprezentował się w nowej odsłonie i lokalizacji, wynajmując lokal o powierzchni ok 100 mkw. Rodzima marka jubilerska Briju zdecydowała się zarówno na zmianę metrażu, jak i na relokację. Najemca zajął przestrzeń o powierzchni 50 mkw., tuż przy wejściu głównym do galerii. Od połowy września większym metrażem dysponuje też salon z segmentu mody damskiej, Unisono. Najemca przeniósł się do lokalu o pow. prawie 110 mkw., zlokalizowanego w sąsiedztwie sklepu Ochnik. W dniu 28 października salon prasowy In-Medio zaprezentował się w nowej aranżacji, wprowadzając się do lokalu sąsiadującego z punktem Poczty Polskiej.
Nowi najemcy CH Karolinka
Relokacje to nie jedyne zmiany, jakie w ostatnim czasie zaszły w opolskim centrum handlowym. Galeria konsekwentnie rozwija ofertę. W ciągu ostatnich 6 miesięcy na mapie najemców pojawiło się aż 5 nowych salonów. Latem portfolio sklepów Karolinki zasiliła dobrze znana, francuska perfumeria SEPHORA. Marka wynajęła salon o powierzchni ponad 260 mkw. obok sklepu Calzedonia. Klienci znajdą tu bogaty wybór marek makijażowych, perfum oraz kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, zarówno damskich, jak i męskich. Odwiedzający będą mogli również nabyć produkty pielęgnacyjne w salonie, ZIAJA dla Ciebie. Marka wynajęła w Karolince lokal o powierzchni blisko 40 mkw. Z początkiem października Karolinka wzmocniła również tenant-mix dedykowany młodszym klientom. Polski producent odzieży dla dzieci i młodzieży Coccodrillo wprowadził się do lokalu o powierzchni 76, 41 mkw. Dnia 2 listopada, na powierzchni 30 mkw. swój punkt sprzedaży otworzyła marka Swiss. Lokal znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie In-Medio. Oferta gastronomiczna Karolinki także wzbogaciła się o kolejną markę, w połowie sierpnia na powierzchni
ok. 100 mkw. otworzyła się kawiarnia Kofeina. Należy nadmienić, że z końcem kwietnia marka Volvo otworzyła w obiekcie punkt ekspozycyjny. Zlokalizowany w sąsiedztwie placówki Banku Millennium i sklepu Eurofirany salon o powierzchni ponad 330 mkw. jest jedynym punktem sprzedaży w województwie opolskim.
Na bieżąco śledzimy obowiązujące trendy i zmieniające się oczekiwania konsumentów. Wzmacniając ofertę w trzech niezależnych sektorach dajemy naszym klientom jeszcze więcej powodów do wizyt w Karolince. Chcemy mieć pewność, że w naszej galerii każdy znajdzie to, czego potrzebuje, dlatego dbamy o odpowiednie zróżnicowanie dostępnych u nas marek – komentuje p. Paulina Kurdziel – Świeczka, Retail Asset Manager, NEPI Rockcastle.
Wysoki footfall
Rok 2018 CH Karolinka może zaliczyć do wyjątkowo udanych. Dotychczas centrum handlowe odnotowało zaskakująco dużą liczbę odwiedzających – z końcem września footfall osiągnął ponad 4 mln osób. Wskaźnik ten jest o 7 proc. wyższy niż w analogicznym okresie 2017 roku.
Sukces frekwencyjny to wypadkowa kilku realizowanych równocześnie działań. Dbamy o to by w ofercie Karolinki regularnie pojawiały ciekawe atrakcje, ale przede wszystkim marki i usługi. Galeria dysponuje obecnie bardzo zróżnicowanym tenant-mix, dopasowanym do potrzeb konsumentów, co z pewnością przekłada się na odwiedzalność. Już teraz powoli przygotowujemy się do kolejnych otwarć. – podsumowuje p. Klaudia Antonik - Kłopot, Dyrektor CH Karolinka.
Nowi najemcy CH Karolinka
Relokacje to nie jedyne zmiany, jakie w ostatnim czasie zaszły w opolskim centrum handlowym. Galeria konsekwentnie rozwija ofertę. W ciągu ostatnich 6 miesięcy na mapie najemców pojawiło się aż 5 nowych salonów. Latem portfolio sklepów Karolinki zasiliła dobrze znana, francuska perfumeria SEPHORA. Marka wynajęła salon o powierzchni ponad 260 mkw. obok sklepu Calzedonia. Klienci znajdą tu bogaty wybór marek makijażowych, perfum oraz kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, zarówno damskich, jak i męskich. Odwiedzający będą mogli również nabyć produkty pielęgnacyjne w salonie, ZIAJA dla Ciebie. Marka wynajęła w Karolince lokal o powierzchni blisko 40 mkw. Z początkiem października Karolinka wzmocniła również tenant-mix dedykowany młodszym klientom. Polski producent odzieży dla dzieci i młodzieży Coccodrillo wprowadził się do lokalu o powierzchni 76, 41 mkw. Dnia 2 listopada, na powierzchni 30 mkw. swój punkt sprzedaży otworzyła marka Swiss. Lokal znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie In-Medio. Oferta gastronomiczna Karolinki także wzbogaciła się o kolejną markę, w połowie sierpnia na powierzchni
ok. 100 mkw. otworzyła się kawiarnia Kofeina. Należy nadmienić, że z końcem kwietnia marka Volvo otworzyła w obiekcie punkt ekspozycyjny. Zlokalizowany w sąsiedztwie placówki Banku Millennium i sklepu Eurofirany salon o powierzchni ponad 330 mkw. jest jedynym punktem sprzedaży w województwie opolskim.
Na bieżąco śledzimy obowiązujące trendy i zmieniające się oczekiwania konsumentów. Wzmacniając ofertę w trzech niezależnych sektorach dajemy naszym klientom jeszcze więcej powodów do wizyt w Karolince. Chcemy mieć pewność, że w naszej galerii każdy znajdzie to, czego potrzebuje, dlatego dbamy o odpowiednie zróżnicowanie dostępnych u nas marek – komentuje p. Paulina Kurdziel – Świeczka, Retail Asset Manager, NEPI Rockcastle.
Wysoki footfall
Rok 2018 CH Karolinka może zaliczyć do wyjątkowo udanych. Dotychczas centrum handlowe odnotowało zaskakująco dużą liczbę odwiedzających – z końcem września footfall osiągnął ponad 4 mln osób. Wskaźnik ten jest o 7 proc. wyższy niż w analogicznym okresie 2017 roku.
Sukces frekwencyjny to wypadkowa kilku realizowanych równocześnie działań. Dbamy o to by w ofercie Karolinki regularnie pojawiały ciekawe atrakcje, ale przede wszystkim marki i usługi. Galeria dysponuje obecnie bardzo zróżnicowanym tenant-mix, dopasowanym do potrzeb konsumentów, co z pewnością przekłada się na odwiedzalność. Już teraz powoli przygotowujemy się do kolejnych otwarć. – podsumowuje p. Klaudia Antonik - Kłopot, Dyrektor CH Karolinka.