Do grona najemców opolskiej galerii Karolinka dołączyła francuska sieć perfumerii Sephora. Marka otworzyła tam salon o powierzchni ponad 260 mkw. Dodatkowo, aż piętnaście popularnych marek, m.in. Douglas, Empik, W.Kruk, przedłużyło umowy najmu. Łączny metraż podpisanych porozumień przekroczył 6 213 mkw. powierzchni handlowej. Właścicielem centrum handlowego Karolinka jest NEPI Rockcastle.
Karolinka, największy kompleks handlowy na Opolszczyźnie, poszerzyła ofertę o markę z segmentu beauty. Z dniem 11 lipca 2018 roku, nowym najemcą galerii została znana i lubiana francuska perfumeria Sephora. Salon o powierzchni 262, 60 mkw. znajduje się przy wejściu głównym, obok sklepu Calzedonia. Klienci mogą tu znaleźć bogaty wybór marek makijażowych, perfum oraz kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, zarówno damskich, jak i męskich.
Miło mi obserwować jak Karolinka rośnie w siłę i poszerza swoją propozycję handlowo-usługową o nowe marki. Odwiedzający nasze centrum handlowe tego oczekują. Dzięki otwarciu perfumerii Sephora klienci zyskają dostęp do wysokiej jakości produktów kosmetycznych – mówi Paulina Kurdziel–Świeczka, Retail Asset Manager, NEPI Rockcastle.
W ostatnim czasie w CH Karolinka zachodzą zmiany. Centrum, nie tylko powiększa listę marek, ale także przedłuża umowy z kluczowymi najemcami. W pierwszy półroczu 2018 roku, aż piętnaście sieci zdecydowało się na dalszą, długoletnią obecność w Karolince, są to, m.in. perfumeria Douglas (280 mkw.), sklepy odzieżowe Diverse (200 mkw.) oraz Greenpoint (135 mkw.), a także znana marka obuwnicza - Deichmann, która zajmuje lokal o metrażu 555 mkw. Klienci centrum będą mogli nadal korzystać z oferty sklepu sportowego Adidas (124 m.kw.), salonu jubilerskiego W.Kruk (60,67 mkw.), czy drogerii Astor (72,64 mkw.). Należy nadmienić, że część usługową nadal dopełniać będą: operator telefonii komórkowej – Orange (41,20 mkw.), restauracja McDonald's (206 mkw.), Kantor Impuls (42,41 mkw.), Vision Express (135 mkw.), herbaciarnia Czas na Herbatę (20,93 mkw.) czy 5aSec (61,16 mkw.). Łączna powierzchnia przedłożonych umów najmu wynosi 6 213, 01 mkw. GLA.
Odpowiednio dobrany mix najemców to wynik konsekwentnie realizowanej strategii budowy silnej pozycji galerii w regionie. To przekłada się na systematyczny wzrost odwiedzalności i obrotów centrum, a co za tym idzie kolejne przedłużenia umów najmu. Park handlowy Karolinka cieszy się dużym zainteresowaniem najemców, dzięki czemu, poziom komercjalizacji obiektu jest stabilny od wielu lat i wynosi niemal 100 proc. – podsumowuje Paulina Kurdziel – Świeczka, Retail Asset Manager, NEPI Rockcastle.
Miło mi obserwować jak Karolinka rośnie w siłę i poszerza swoją propozycję handlowo-usługową o nowe marki. Odwiedzający nasze centrum handlowe tego oczekują. Dzięki otwarciu perfumerii Sephora klienci zyskają dostęp do wysokiej jakości produktów kosmetycznych – mówi Paulina Kurdziel–Świeczka, Retail Asset Manager, NEPI Rockcastle.
W ostatnim czasie w CH Karolinka zachodzą zmiany. Centrum, nie tylko powiększa listę marek, ale także przedłuża umowy z kluczowymi najemcami. W pierwszy półroczu 2018 roku, aż piętnaście sieci zdecydowało się na dalszą, długoletnią obecność w Karolince, są to, m.in. perfumeria Douglas (280 mkw.), sklepy odzieżowe Diverse (200 mkw.) oraz Greenpoint (135 mkw.), a także znana marka obuwnicza - Deichmann, która zajmuje lokal o metrażu 555 mkw. Klienci centrum będą mogli nadal korzystać z oferty sklepu sportowego Adidas (124 m.kw.), salonu jubilerskiego W.Kruk (60,67 mkw.), czy drogerii Astor (72,64 mkw.). Należy nadmienić, że część usługową nadal dopełniać będą: operator telefonii komórkowej – Orange (41,20 mkw.), restauracja McDonald's (206 mkw.), Kantor Impuls (42,41 mkw.), Vision Express (135 mkw.), herbaciarnia Czas na Herbatę (20,93 mkw.) czy 5aSec (61,16 mkw.). Łączna powierzchnia przedłożonych umów najmu wynosi 6 213, 01 mkw. GLA.
Odpowiednio dobrany mix najemców to wynik konsekwentnie realizowanej strategii budowy silnej pozycji galerii w regionie. To przekłada się na systematyczny wzrost odwiedzalności i obrotów centrum, a co za tym idzie kolejne przedłużenia umów najmu. Park handlowy Karolinka cieszy się dużym zainteresowaniem najemców, dzięki czemu, poziom komercjalizacji obiektu jest stabilny od wielu lat i wynosi niemal 100 proc. – podsumowuje Paulina Kurdziel – Świeczka, Retail Asset Manager, NEPI Rockcastle.