W ostatnich tygodniach aż trzech najemców zdecydowało się na relokacje lub remodeling swoich lokali w CH Karolinka - największej galerii handlowej na Opolszczyźnie.
Coraz więcej najemców decyduje się na powiększenie swoich lokali lub relokację w opolskiej galerii Karolinka. W ostatnich miesiącach na taki ruch zdecydowały się trzy sieci. Działająca od lat marka Triumph przeszła metamorfozę, w efekcie, której najemca oferuje asortyment w powiększonym o 11 mkw. salonie, stworzonym według nowej koncepcji. Dzięki zmianie, klienci mogą dokonywać komfortowych zakupów na ponad 101 mkw. powierzchni. Ale to nie jedyne ruchy na mapie najemców. W nowej odsłonie zaprezentował się także sklep Briju. Polska firma jubilerska zdecydowała się nie tylko na zmianę metrażu, ale również na relokację. Najemca zajął przestrzeń o powierzchni 49,55 mkw., tuż przy wejściu głównym do obiektu. Większy salon zyskał także jeden ze znanych producentów obuwia i galanterii skórzanej – Kazar. Powiększony o ponad 20 mkw. lokal pozwoli na prezentację większego asortymentu. Po metamorfozie salonu, najemca przyciąga klientów nie tylko bogatszą ofertą, ale również nowocześnie zaaranżowanymi wnętrzami. Od 23 czerwca 2018 roku, klienci mogą komfortowo dokonywać zakupów w sklepie o powierzchni 140, 71 mkw.
Jesteśmy zadowoleni, że najemcy, z którymi współpracujemy od lat rozwijają się razem z nami. Dla wielu marek modernizacja jest okazją, nie tylko do odświeżenia salonu, ale także do poszerzenia działalności handlowej na większej powierzchni lub w nowym koncepcie. Działania te są podyktowane dążeniem do wyprzedzenia potrzeb coraz bardziej wymagających klientów. Wszystko po to, by stworzyć oryginalny tenant mix dla odwiedzających Karolinkę oraz zaprezentować ofertę w atrakcyjny sposób. Proces wprowadzania zmian rozpoczął się w II kwartale tego roku i będzie kontynuowany – wyjaśnia, p. Paulina Kurdziel - Świeczka, Retail Asset Manager, NEPI Rockcastle.
Wpływ na decyzje najemców mają także inne czynniki. Fakt, że oferta to dziś jeden z najmocniejszych atutów galerii sprawił, że centrum przyciąga Opolan, mieszkańców sąsiednich powiatów, oraz osoby zamieszkujące miejscowości z województw graniczących z Opolem. W efekcie czego CH Karolinka rocznie odwiedza 5 mln osób.
Jesteśmy zadowoleni, że najemcy, z którymi współpracujemy od lat rozwijają się razem z nami. Dla wielu marek modernizacja jest okazją, nie tylko do odświeżenia salonu, ale także do poszerzenia działalności handlowej na większej powierzchni lub w nowym koncepcie. Działania te są podyktowane dążeniem do wyprzedzenia potrzeb coraz bardziej wymagających klientów. Wszystko po to, by stworzyć oryginalny tenant mix dla odwiedzających Karolinkę oraz zaprezentować ofertę w atrakcyjny sposób. Proces wprowadzania zmian rozpoczął się w II kwartale tego roku i będzie kontynuowany – wyjaśnia, p. Paulina Kurdziel - Świeczka, Retail Asset Manager, NEPI Rockcastle.
Wpływ na decyzje najemców mają także inne czynniki. Fakt, że oferta to dziś jeden z najmocniejszych atutów galerii sprawił, że centrum przyciąga Opolan, mieszkańców sąsiednich powiatów, oraz osoby zamieszkujące miejscowości z województw graniczących z Opolem. W efekcie czego CH Karolinka rocznie odwiedza 5 mln osób.