Galeria Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim powiększyła ofertę odzieżową. Popularna, polska marka sportowa, 4F zaadaptowała lokal, w którym wcześniej funkcjonował sklep Toxic Jeans. Od 8 czerwca 2018 roku, klienci mogą robić zakupy w sklepie o nowym wystroju.
Marka 4F, oferująca odzież i akcesoria sportowe powiększyła swój salon sprzedaży w Focus Mall Piotrków Trybunalski. Najemca przejął sąsiedni lokal i tym samy zwiększył przestrzeń handlową o blisko 80 mkw. W efekcie zmian klienci mogą komfortowo dokonywać zakupów na łącznej powierzchni 274 mkw. Salon sprzedaży 4F znajduje się na poziomie 0 galerii, w sąsiedztwie sklepu odzieżowego Monnari. Systematycznie zwiększamy propozycję handlową Focus Mall. Cieszymy się, że tak znana i lubiana marka zaoferuje klientom naszego centrum handlowego jeszcze pełniejszą ofertę z branży sportowej. Jestem przekonana, że zwiększenie powierzchni sklepu 4F poprawi komfort zakupów mieszkańców Piotrkowa i okolic - zapewnia p. Ewa Sadzińska, dyrektor galerii Focus Mall Piotrków Trybunalski.
Sukcesywnie wprowadzany zaplanowane na rok 2018 zmiany oraz ekspansję salonów marki 4F. Naszym celem jest ciągły rozwój i wsłuchiwanie się w potrzeby klientów. Większa powierzchnia daje większe możliwości. Zarówno na poziomie oferty dla kupujących, jak i samej prezentacji kolekcji.
Nasz klient otrzymuje więcej, a produkt jest odpowiednio wyeksponowany. Dzięki temu możemy zwrócić uwagę na wzornictwo kolekcji marki 4F oraz techniczne rozwiązania, które wprowadzamy w poszczególnych produktach. A to bardzo ważne, jeśli chodzi o odzież sportową - mówi Małgorzata Gabryś, Dyrektor ds. Inwestycji i Rozwoju Spółki, OTCF S.A
OTCF to polska firma, która powstała z pasji do sportu. Specjalizuje się w tworzeniu, produkcji, sprzedaży odzieży sportowej oraz akcesoriów dla konsumentów i sportu zawodowego. W swoim portfolio firma posiada marki 4F oraz Outhorn, a także multibrandowe sklepy 4Faces. Ideą OTCF jest łączenie kompetencji, technologii świata sportu ze światem stylu i mody. To dzięki zaangażowaniu pracowników firmy powstają produkty, które noszą Olimpijczycy, zawodowi sportowcy, a także amatorzy oraz pasjonaci aktywności fizycznej. Strategią OTCF jest ciągły rozwój. Dlatego firma udoskonala ofertę, przygotowuje nowe projekty. Rozpoczęła także ekspansję na rynki zewnętrzne.