13 września 2021 roku wystartowała nowa kampania społeczna, mająca zachęcić Polaków do zwiększenia aktywności fizycznej. Pod chwytliwym hasłem „Spoć się!” jej organizator – Fundacja Zwalcz Nudę – będzie promować modę na sport, popularyzować różne formy ruchu i aktywizować całe rodziny, od przedszkolaków po seniorów. Do współpracy w ramach kampanii zaproszono influencerów, zarówno zawodowych sportowców, jak i amatorów.
Polaku, wstań z kanapy!
![Spoć się (2).jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/5107/assets/342105/large-c5d3dc7eb9104e6d0dd154c3ad48b197.jpg)
Nie ruszamy się, bo nie chcemy się spocić
![Spoć się (3).jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/5107/assets/342106/large-3c68533c9fe09219c7da8a9ab8378316.jpg)
Różnorodnie, atrakcyjnie i przy wsparciu influencerów
![Spoć się (1).jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/5107/assets/342107/large-b3ff4cbe771b130b98e6a2bd2ca9587c.jpg)
Więcej informacji: www.spocsie.pl
1: Raport Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego - Państwowego Zakładu Higieny „Sytuacja zdrowotna ludności Polski i jej uwarunkowania 2020”, http://bazawiedzy.pzh.gov.pl/wydawnictwa, dostęp: 2.09.2021 r.
2: J.w.
3: https://www.who.int/news-room/fact-sheets/detail/obesity-and-overweight