– Bogata oferta mody to silna strona Focus Mall. Marki spółki LPP to najemcy cieszący się niezwykle dużą popularnością wśród klientów, dlatego naturalnym krokiem jest zwiększanie ich widoczności w galerii. Dzięki nowej przestrzeni, którą już wkrótce udostępnimy naszym klientom, możemy zaoferować najemcom szerszy wachlarz dostępnych powierzchni i formatów lokali, optymalnie dostosowanych do prowadzonych przez nich biznesów. Jesteśmy przekonani, że nowe salony MOHITO i House, dzięki swojej przestronności, aranżacji zgodnie z najnowszymi konceptami marek oraz atrakcyjnej ofercie, będą współtworzyć charakter tego miejsca
– mówi Marta Radziwoń, dyrektor centrum handlowego Focus Mall.
O obiekcie: Focus Mall to nowoczesne centrum handlowo-usługowe w sercu Zielonej Góry, wybudowane w 2008 roku na postindustrialnych terenach dawnej Fabryki Wełny. Obiekt dostarcza szeroką ofertę handlowo-usługową, rozmieszczoną na 29 tys. mkw. GLA. Na klientów odwiedzających centrum czeka obecnie 100 sklepów i butików oraz 9-salowe kino, a także ponad 1000 miejsc parkingowych. Wśród kluczowych najemców znajdują się m.in. Carrefour, Cinema City, Media Markt, Reserved, Douglas, H&M, Cropp, Bershka, Empik, CCC, Deichmann, eobuwie.pl, Rossmann, Sinsay, Smyk czy Stradivarius. Właścicielem obiektu jest firma NEPI Rockcastle. Za zarządzanie centrum handlowym odpowiada firma Apsys Polska.
Więcej informacji: http://focusmall-zielonagora.pl