Od grudnia klientów Centrum Handlowego Pogoria witają wielkie czerwone serca. Wielu klientów zainteresowało się nimi bliżej, dzięki czemu – zgodnie z przeznaczeniem – wypełniają się one plastikowymi nakrętkami, a zysk ze sprzedaży pozyskanego plastiku przekazywany jest na cele charytatywne. Od marca beneficjentami pomocy będą bliźnięta Zuzia i Adaś, chorzy na dziecięce porażenie mózgowe.
- Zaangażowanie mieszkańców Dąbrowy przerosło nasze oczekiwania. Idea zbierania nakrętek w szczytnym celu zatacza coraz szersze kręgi – co przekłada się na rosnącą świadomość społeczeństwa i efektywniejszą pomoc potrzebującym. Pomaganie jest w zasięgu każdego z nas
– deklaruje Piotr Zieliński, pomysłodawca pierwszego dąbrowskiego serca i współzałożyciel stowarzyszenia Zielony Gołonóg.
– Serca w Pogorii pojawiły się na mocy inspiracji działaniami Stowarzyszenia Zielony Gołonóg. Chcemy pokazywać naszym klientom, że pomoc potrzebującym, podobnie jak dbanie o środowisko, to kwestia codziennych, małych wyborów
– mówi Adriana Binczek-Chłond, Dyrektor CH Pogoria.
– Nawet nieduży gest, powielony przez kolejne osoby, finalnie może dać spektakularny rezultat. To prosty nawyk – butelka do pojemnika na plastik, nakrętka osobno. Obserwujemy, że przynoszenie nakrętek „na zakupy” nie jest już niczym ekscentrycznym, wręcz przeciwnie - coraz częściej jest pewnym rytuałem. To budujące – zarówno ze względu na rosnącą świadomość konieczności recyklingu, jak i widoczną chęć pomocy
– dodaje Ewelina Nowak-Olszowiec, Regional Marketing Manager NEPI Rockcastle.
Więcej informacji można znaleźć na: https://www.ch-pogoria.pl/, https://www.facebook.com/CentrumHandlowePogoria/