W Galerii Warmińskiej od połowy października działa nowa kawiarnia – CoffeeTeria. Lokal jest kameralny, serwuje kawy tradycyjne i smakowe, a ponieważ jest taki tylko jeden w Polsce - jego klienci mogą poczuć się wyjątkowo.
CoffeeTeria nie jest lokalem sieciowym. „Zdecydowałam się na otwarcie kawiarni, która ma dać gościom chwilkę wytchnienia w gonitwie, biegu” – mówi Joanna Frydrychiewicz, właścicielka, i wyjaśnia, że wyciszeniu i odpoczynkowi ma służyć m.in. niebanalny wygląd miejsca. Na ścianach jest drewno i czerwona cegła, a we wnętrzach – dużo żywych kwiatów, które dodatkowo ocieplają lokal i nadają mu kameralnego charakteru. Goście siadają tu na bardzo wygodnych, stylowych fotelach. CoffeeTeria znajduje się na 1. piętrze Galerii Warmińskiej, pomiędzy salonem X-com, a sklepem New Balance. Powierzchnia lokalu to 63 m2.
W CoffeeTerii można się napić kaw tradycyjnych oraz smakowych. Klienci mogą się raczyć kawami o niecodziennych smakach: kokosowym, crème brûlée, brownie oraz słonego karmelu. Lokal jest przyjazny osobom nietolerującym laktozy oraz na dietach roślinnych. Dodatkiem do kawy może być tu nie tylko tradycyjne mleko, ale też mleko bez laktozy i mleka roślinne: kokosowe, sojowe. Lubiący słodycz mogą doprawić kawę sosem czekoladowym. Można się tu napić także gorącej czekolady z bogatym doborem dodatków.
W CoffeeTerii czekają też wypieki: ciasta, torty i babeczki. „Dbamy o to, by ciasta były zawsze świeże, dobrej jakości. Take wypieki, w połączeniu z pyszną kawą pitą w otoczeniu roślin, to prawdziwy relaks” – mówi pani Joanna.
W ocenie kierownictwa Galerii Warmińskiej, nowy lokal jest świetną alternatywą dla ludzi ceniących oryginalność i niebanalne smaki. „W Galerii Warmińskiej działa kilka kawiarni sieciowych, CoffeeTeria jest od nich zupełnie inna. Głęboko wierzymy w to, że szybko znajdą się wielbiciele tego niebanalnego wnętrza i równie niebanalnego menu” – mówi Tomasz Górski, Retail Asset Manager.
Galeria Warmińska to największe centrum handlowe w północno-wschodniej Polsce. Działa tu 170 sklepów znanych i cenionych w kraju i na świecie marek (wiele butików ma tu jedyne sklepy w regionie), kino, kawiarnie, restauracje, klub fitness, salon zabaw dla dzieci, a nawet amfiteatr. Centrum jest bardzo dobrze skomunikowane – łatwo tu dojechać zarówno autem, jak i komunikacją miejską (autobusy i tramwaje).