Z billboardu uśmiechają się do nas mama Malwina, tata Maciej, dzieci Kalina i Bogusz oraz Mućka i Ciapek - bohaterowie kampanii #DziękujemyŻePijecieMleko. To przedstawiciele jednego z polskich gospodarstw rodzinnych, znajdujących się pod oceną użytkowości, prowadzoną przez Polską Federację Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Gospodarstw, które hodowlą krów mlecznych zajmują się często od kilku pokoleń, i dla których praca ta zrodziła się z prawdziwej pasji.
Ludzie - Praca - Serce
Już sama nazwa kampanii mówi praktycznie wszystko - chcemy podziękować naszym konsumentom za to, że sięgają po polskie mleko i jego przetwory. To niezwykle ważne, by zwracać na to uwagę - w ten sposób wspieramy się wzajemnie i przyczyniamy do rozwoju krajowej branży mleczarskiej. Poprzez wyjście do naszych konsumentów z otwartą komunikacją na temat mleka, ale również przybliżenie im wizerunku polskich hodowców, chcemy podnosić świadomość w społeczeństwie na temat walorów zdrowotnych mleka. Kampania jest jednocześnie ukłonem w stronę hodowców i przetwórców mleka - doceniamy ich ciężką pracę, wkładane w nią serce i ogromną pasję. Hasło zawarte w przekazach naszej kampanii „Ludzie - Praca - Serce” - doskonale podsumowuje motywacje, którymi kierują się polscy hodowcy i przetwórcy. Są to często całe rodziny, dla których produkcja mleka i jego przetworów to nie tylko ciężka praca, ale także pasja, której niejednokrotnie poświęcają się z oddaniem od pokoleń
Leszek Hądzlik, Prezydent Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka