Startuje III edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej CZAS NA WZROK
27 lutego w Domu Braci Jabłkowskich odbyła się konferencja inaugurująca 3. edycję kampanii edukacyjnej Czas Na Wzrok.
W konferencji udział wzięli między innymi: Krystyna Czubówna, Karolina Malinowska, Monika Mazur, Marcin Mroczek, Maciej Orłoś, Marzena Rogalska, Danuta Stenka oraz Beata Tadla.
Jakie działania zostaną zrealizowane w ramach tegorocznej akcji? Organizatorzy przeprowadzą kompleksowe działania informacyjno-edukacyjne w internecie oraz mediach społecznościowych. W połowie marca wystartuje odświeżona strona kampanii, na której będzie można znaleźć porady i rozwiązania, jak najlepiej dbać o wzrok. Będzie można także wykonać na niej darmowy test ostrości wzroku – w każdym miejscu, na każdym urządzeniu – wystarczy tylko dostęp do internetu. To narzędzie w prosty sposób pozwoli ocenić, czy powinniśmy zasięgnąć porady optyka. Na stronie będzie można również odszukać salony optyczne – partnerów akcji „Czas na wzrok” – a także pobrać voucher na różnego rodzaju dodatkowe benefity, np. zniżki czy gwarancje. Dodatkowo, zostaną przeprowadzone różnorodne akcje edukacyjne we współpracy z partnerami – już teraz swój udział w kampanii „Czas na wzrok” potwierdził Urząd Dzielnicy Wilanów, marka Ford oraz znany deweloper, firma Robyg.