W sobotę, 12 października, plejada gwiazd oraz wszyscy miłośnicy biegania po raz kolejny zjednoczyli się w szczytnym celu. W tygodniu obchodów Światowego Dnia Wzroku odbył się 2. Charytatywny Bieg Czas Na Wzrok – wyjątkowe wydarzenie o charakterze sportowo-rodzinnym. Celem tegorocznej edycji było pobicie rekordu z 2018 roku w pomaganiu przez bieganie. Organizator – Grupa Essilor – zobowiązała się bowiem do przekazania podopiecznym Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce liczbę okularów korekcyjnych odpowiadającą liczbie wszystkich Zawodników Biegu. Tym samym aż 1796 par okularów powędruje do potrzebujących dzieci. Wydarzenie wsparła swoim udziałem plejada gwiazd, m. in.: Anna Dereszowska, Daria Widawska, Stanisław Karpiel-Bułecka, Małgorzata i Radek Majdanowie, Marzena Rogalska, Beata Sadowska, Magda Steczkowska, Bogna Sworowska, Maciej Myszkowski i wiele innych.
Światowy Dzień Wzroku i podsumowanie kampanii Czas Na Wzrok 40+
1 uczestnik = 1 para okularów dla dziecka
Plejada gwiazd na 2. Biegu Czas Na Wzrok
Atrakcje w Miasteczku Biegowym
Partnerzy Biegu: Staropolanka, SUUNTO, Orangetheory Fitness, Hyabak, ForPro, Ford, La Playa, Fundacja Klub Szefów Kuchni, Germstar, Warsaw Salsa Club, Pampers, eBilet.pl, Francusko-Polska Izba Gospodarcza, Oakley, Pałac Domaniowski, Dream Music, Many Mornings, Gastro Magic, Orkla Care, Semilac, Pizza Dominium, Bakalland, Robyg, Warsaw Salsa Club, Capital Park Vis a Vis.
Patroni merytoryczni: Krajowa Rzemieślnicza Izba Optyczna, Polskie Towarzystwo Optometrii i Optyki.