Opolska galeria Karolinka, należąca do NEPI Rockcastle, jest skomercjalizowana w blisko 100 procentach. Najemcy, którym kończą się pierwotne umowy najmu, przedłużają je na kolejne lata. Łączny metraż podpisanych porozumień przekroczył 9 570 mkw. powierzchni handlowej.
Tylko w okresie od stycznia do października 2018 roku, aż 39 najemców zdecydowało się na przedłużenie umów z galerią. Wśród nich znalazły się flagowe sieci reprezentujące niemal wszystkie branże. Silną reprezentacją Karolinki są marki odzieżowe, tj.: Vistula, Diverse, Orsay, Greenpoint, Pako Lorente, Triumph, H&M, Sinsay, House, Cropp, Reserved oraz Mohito. Okres najmu przedłużył również sklep Lee Wrangler - oferujący dwie topowe, amerykańskie marki denimowe. Odwiedzający centrum handlowe będą mogli w dalszym ciągu robić zakupy w salonach obuwniczych – Venezia, Ochnik, Kazar, Adidas, Sizzer, Deichmann, CCC czy kupować produkty perfumeryjno-pielęgnacyjne oferowane przez marki Astor, Douglas czy Inglot. W obiekcie zostaną na dłużej również najemcy obecni w strefie food court. Są to sieci typu fast food – McDonald’s, KFC, Pizza Hut, Burger King, a także restauracja ze specjałami kuchni azjatyckiej – KIM LAN. Dobrze znany opolanom producent lodów naturalnych, Sopelek, w dalszym ciągu będzie serwował swoje specjały, podobnie jak herbaciarnia, Czas na herbatę.
Rozmowy, jakie od kilku miesięcy prowadzimy z najemcami, są owocne. Od początku roku stałą tendencję wzrostową wykazuje frekwencja. W pierwszych 9-ciu miesiącach Karolinkę odwiedziło 7 proc. więcej klientów niż w minionym roku. Wyniki te przemawiają zarówno do dużych polskich i zagranicznych sieci, jak również do lokalnych najemców. Nasi partnerzy to doceniają. Widzą pozytywny wpływ wzrostu odwiedzalności na ich biznes i wyniki, jakie osiągają w Karolince - mówi p. Klaudia Antonik – Kłopot, Dyrektor CH Karolinka.
Kolejne pozytywne decyzje dotyczą przedłużonych umów najmu przez brandy usługowe, tj.: pralnia 5 A SEC, Euro-Apteka, optyk Vision Express, operator komórkowy – Orange, Poczta Polska oraz Kantor. Klienci Karolinki nadal będą mogli korzystać z salonów prasowych Empik czy InMedio.
Międzynarodowe marki, dobrze rozpoznawalne w Polsce, doceniają mocną pozycję i potencjał Karolinki na opolskim rynku centrów handlowych. Pracujemy nad rozwojem portfolio najemców, zarówno z segmentu modowego, jak również oferty gastronomicznej. Nasza relacja z najemcami opiera się na współpracy, zaangażowaniu i słuchaniu ich potrzeb. Kolejne przedłużenia umów najmu świadczą o tym, że to podejście jest właściwe i pozwala na budowanie trwałych relacji – podsumowuje p. Paulina Kurdziel - Świeczka, Retail Asset Manager, NEPI Rockcastle.
Rozmowy, jakie od kilku miesięcy prowadzimy z najemcami, są owocne. Od początku roku stałą tendencję wzrostową wykazuje frekwencja. W pierwszych 9-ciu miesiącach Karolinkę odwiedziło 7 proc. więcej klientów niż w minionym roku. Wyniki te przemawiają zarówno do dużych polskich i zagranicznych sieci, jak również do lokalnych najemców. Nasi partnerzy to doceniają. Widzą pozytywny wpływ wzrostu odwiedzalności na ich biznes i wyniki, jakie osiągają w Karolince - mówi p. Klaudia Antonik – Kłopot, Dyrektor CH Karolinka.
Kolejne pozytywne decyzje dotyczą przedłużonych umów najmu przez brandy usługowe, tj.: pralnia 5 A SEC, Euro-Apteka, optyk Vision Express, operator komórkowy – Orange, Poczta Polska oraz Kantor. Klienci Karolinki nadal będą mogli korzystać z salonów prasowych Empik czy InMedio.
Międzynarodowe marki, dobrze rozpoznawalne w Polsce, doceniają mocną pozycję i potencjał Karolinki na opolskim rynku centrów handlowych. Pracujemy nad rozwojem portfolio najemców, zarówno z segmentu modowego, jak również oferty gastronomicznej. Nasza relacja z najemcami opiera się na współpracy, zaangażowaniu i słuchaniu ich potrzeb. Kolejne przedłużenia umów najmu świadczą o tym, że to podejście jest właściwe i pozwala na budowanie trwałych relacji – podsumowuje p. Paulina Kurdziel - Świeczka, Retail Asset Manager, NEPI Rockcastle.