Pilotażowy Program Partnerski „Nasz Pstrąg dla HoReCa” to inicjatywa Stowarzyszenia Producentów Ryb Łososiowatych, która ma na celu popularyzację konsumpcji certyfikowanego pstrąga z lokalnych hodowli. Celem Programu jest współpraca z punktami gastronomicznymi, które serwują w swoich lokalach pstrąga z lokalnych hodowli wyróżnionych certyfikatem „Nasz Pstrąg”.
Coraz więcej osób zwraca uwagę na pochodzenie produktu i jego certyfikację, a żywność lokalna zyskuje na znaczeniu i popularności. Dlatego chcemy, by serwowanie pstrąga z certyfikatem „Nasz Pstrąg” stało się normą, a konsumenci mogli go kosztować w swoich ulubionych restauracjach.
– wyjaśnia Daniel Krysiński, Prezes Stowarzyszenia Producentów Ryb Łososiowatych
Kampania Nasz Pstrąg to kontynuacja działań edukacyjno-promocyjnych, których celem jest budowanie świadomości na temat zrównoważonej akwakultury oraz popularyzacja spożycia jednego z jej produktów – pstrąga. Inicjatorem, pomysłodawcą i organizatorem kampanii jest Stowarzyszenia Producentów Ryb Łososiowatych, organizacja zrzeszająca obecnie około 60 gospodarstw rybackich w całej Polsce. Kampania współfinansowana współfinansowanej ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Morskiego, Rybackiego i Akwakultury na lata 2021 – 2027. Więcej informacji o projekcie na stronie: https://naszpstrag.pl/o-kampanii/.