Wspólne zaangażowanie z misją społeczną
Kto może się zarejestrować?
O DKMS
Fundacja DKMS to międzynarodowa organizacja non-profit, której misją jest ratowanie życia pacjentów chorujących na nowotwory krwi oraz inne choroby układu krwiotwórczego. Powstała w Niemczech w 1991 roku z inicjatywy dr. Petera Harfa. Od tamtej pory – wspólnie z zespołem ponad 1300 pracowników – nieustannie działa na rzecz tego, by jak najwięcej pacjentów na całym świecie mogło otrzymać swoją drugą szansę na życie.
Dzięki zaangażowaniu ponad 13 milionów zarejestrowanych potencjalnych dawców, DKMS przeprowadził już ponad 125 000 pobrań krwiotwórczych komórek macierzystych bądź szpiku– dla pacjentów potrzebujących przeszczepienia szpiku. Fundacja prowadzi działalność w Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Polsce, Wielkiej Brytanii, Chile, Indiach i RPA. Międzynarodowa współpraca i rozwój są kluczowe – bo podobnie jak DKMS, nowotwory krwi nie znają granic.
O Flix
Flix zmienia oblicze transportu zbiorowego, oferując zrównoważone i przystępne cenowo rozwiązania dalekobieżnych podróży autobusowych i kolejowych w ponad 40 krajach na czterech kontynentach pod markami FlixBus, FlixTrain, Kamil Koç i Greyhound. Dzięki modelowi asset-light i innowacyjnej platformie technologicznej Flix, od swojego startu w 2013 roku, szybko osiągnął pozycję lidera rynku dalekobieżnych przewozów autobusowych w Europie, Ameryce Północnej i Turcji, a teraz dynamicznie rozwija się w Ameryce Południowej i Indiach.
W odpowiedzi na rosnącą świadomość ekologiczną Flix dąży do osiągnięcia neutralności emisyjnej w Europie do 2040 roku, a globalnie do 2050 roku. W celu monitorowania postępów w ramach uznanych naukowych standardów, firma wyznaczyła krótkoterminowe cele redukcji emisji w ramach inicjatywy Science Based Targets.
Flix zarządza działalnością komercyjną, w tym planowaniem siatki połączeń, ustalaniem cen, kontrolą operacyjną, marketingiem, sprzedażą, zarządzaniem jakością i rozwojem produktów opartym na danych. Codzienne operacje są realizowane przez zaufanych partnerów Flixa. Innowacyjne połączenie technologii Flixa i platformy sprzedażowej z tradycyjnym transportem pasażerskim przekształciło europejski start-up w globalnie rozwijającą się firmę travel-tech.