W sobotę, 13 października, odbył się 1. Rodzinny Bieg Czas Na Wzrok, organizowany z okazji obchodów Światowego Dnia Wzroku. Wyjątkowe wydarzenie miało charakter sportowy i rodzinny, ale przede wszystkim – charytatywny. Dzięki inicjatywie Organizatora – Grupy Essilor – 1048 par okularów zostanie przekazanych wychowankom domów dziecka, u których stwierdzono konieczność korekcji okularowej. Akcję swoją obecnością wsparli: Danuta Stenka, Lara Gessler, Ewa Kasprzyk, Katarzyna Cichopek, Odeta Moro, Artur Żmijewski, Anna Dereszowska, Beata Sadowska, Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan oraz wiele innych znanych gwiazd.
Uroczyste podsumowanie sukcesu kampanii Czas na Wzrok 40+
Plejada gwiazd na 1. Rodzinnym Biegu Czas Na Wzrok
Rodzinnie i na sportowo
Pomysłodawcą i organizatorem 1. Rodzinnego Biegu Czas Na Wzrok jest Grupa Essilor – lider w produkcji rozwiązań korygujących wzrok. Partnerzy wydarzenia to firmy optyczne, działające na terenie kraju: Essilor Polonia, JZO, JAI KUDO oraz Essilor Optical Laboratory Poland.
Sponsorzy: Ford Polska, Hyabak, Oakley, Staropolanka, Sonko, New Look, Benecol, Newby Teas.
Patronat: Krajowa Rzemieślnicza Izba Optyczna, Polskie Towarzystwo Optometrii i Optyki, Polski Klub Presbiopia 21, Fundacja Przyjaciółka, Gmina Żoliborz.
Patronat medialny: Magazyn OKO, Magazyn Optyka, Magazyn Lekarza Okulisty, Przegląd Okulistyczny, Radio Eska, Onet Kobieta, MamoToja.pl, Radio Kampus, Świat Zdrowia, Radio Dla Ciebie, Magazyn Hipoalergiczni, Gazeta Nowego Żoliborza, naturalnieozdrowiu.pl, domydziecka.org, Warsawnow.pl, Trening Biegacza, Trener Biegania Mateusz Jasiński, Czas Na Bieganie (Przegląd Sportowy), bieganie.pl, biegowe.pl, Polska Biega oraz Vege Runners.
Współpraca: Orangetheory Fitness, Bradonna, Katarzyna Byliniak – Doradca noszenia w chuście, Falafel Bejrut, Vega Warszawa, Hail Seitan.