Pogoria w Dąbrowie Górniczej, centrum handlowe z portfolio NEPI Rockcastle, nie zwalnia tempa i prezentuje kolejne nowości swoim klientom. Popularna i lubiana marka sportowa - 4F powiększyła salon sprzedaży, udostępniając jednocześnie bogatszy asortyment.
Obecna w Pogorii marka sportowa 4F przeniosła i powiększyła ponad dwukrotnie salon sprzedaży. Większy o ponad 170 mkw. lokal, zajmuje powierzchnię 270,10 mkw., w sąsiedztwie sklepów Gatta i Lavard, pozostając na poziomie 0 obiektu. W efekcie modernizacji salon zyskał również nową aranżację wnętrza. Marka 4F oferuje wysokiej klasy odzież i akcesoria sportowe. Jej znakiem rozpoznawczym jest połączenie jakości, technologii oraz modnych materiałów z nowoczesnym designem. Produkty 4F nadają się zarówno do treningu, jak i do codziennego noszenia. Oficjalne ponowne otwarcie sklepu nastąpiło w piątek, 6 lipca 2018 roku.
Zmiany w obrębie obecnej oferty mają na celu przede wszystkim poszerzenie jej, a także unowocześnienie. Priorytetem jest także większy komfort robienia zakupów. Marka 4F jest jednym z najemców, którzy w ostatnim czasie podjęli decyzję o powiększeniu swych salonów w naszym centrum. W ostatnich latach zainteresowanie sportem i aktywnością fizyczną systematycznie rośnie, stając się ważnym elementem zdrowego stylu życia. Dlatego cieszymy się, że w efekcie zmian ta popularna i lubiana marka będzie mogła zaproponować klientom Pogorii jeszcze bogatszy asortyment produktów sportowych – komentuje Katarzyna Jabłońska – Miedzik, Retail Asset Manager, NEPI Rockcastle.
Spółka OTCF to polska firma, która powstała z pasji do sportu. Specjalizuje się w tworzeniu, produkcji, sprzedaży odzieży sportowej oraz akcesoriów dla konsumentów i sportu zawodowego. W swoim portfolio firma posiada marki 4F oraz Outhorn, a także multibrandowe sklepy 4Faces. Ideą OTCF jest łączenie kompetencji, technologii świata sportu ze światem stylu i mody. To dzięki zaangażowaniu pracowników firmy powstają produkty, które noszą Olimpijczycy, zawodowi sportowcy, a także amatorzy oraz pasjonaci aktywności fizycznej. Strategią OTCF jest ciągły rozwój. Dlatego firma udoskonala ofertę, przygotowuje nowe projekty. Rozpoczęła także ekspansję na rynki zewnętrzne.
Zmiany w obrębie obecnej oferty mają na celu przede wszystkim poszerzenie jej, a także unowocześnienie. Priorytetem jest także większy komfort robienia zakupów. Marka 4F jest jednym z najemców, którzy w ostatnim czasie podjęli decyzję o powiększeniu swych salonów w naszym centrum. W ostatnich latach zainteresowanie sportem i aktywnością fizyczną systematycznie rośnie, stając się ważnym elementem zdrowego stylu życia. Dlatego cieszymy się, że w efekcie zmian ta popularna i lubiana marka będzie mogła zaproponować klientom Pogorii jeszcze bogatszy asortyment produktów sportowych – komentuje Katarzyna Jabłońska – Miedzik, Retail Asset Manager, NEPI Rockcastle.
Spółka OTCF to polska firma, która powstała z pasji do sportu. Specjalizuje się w tworzeniu, produkcji, sprzedaży odzieży sportowej oraz akcesoriów dla konsumentów i sportu zawodowego. W swoim portfolio firma posiada marki 4F oraz Outhorn, a także multibrandowe sklepy 4Faces. Ideą OTCF jest łączenie kompetencji, technologii świata sportu ze światem stylu i mody. To dzięki zaangażowaniu pracowników firmy powstają produkty, które noszą Olimpijczycy, zawodowi sportowcy, a także amatorzy oraz pasjonaci aktywności fizycznej. Strategią OTCF jest ciągły rozwój. Dlatego firma udoskonala ofertę, przygotowuje nowe projekty. Rozpoczęła także ekspansję na rynki zewnętrzne.