Dąbrowskie centrum handlowe Pogoria poszerzy ofertę odzieżową. Marka Reserved wprowadzi się do większego lokalu. Klienci będą mogli robić zakupy w sklepie o nowej aranżacji od października 2018 roku.
Centrum handlowe Pogoria w Dąbrowie Górniczej poszerza ofertę modową. Popularna marka odzieżowa Reserved zaoferuje swój asortyment na większej powierzchni w nowoczesnej aranżacji. Dwupiętrowy salon sprzedaży, sąsiadujący dotychczas z salonem SMYK, który zmienił lokalizację – przejmuje jego dawną powierzchnię. Po rozbudowie i modernizacji na poziomie 0 będzie sąsiadował ze sklepem Inglot i kawiarnią So! Coffee, a na 1 piętrze z salonem Euro RTV AGD.W efekcie zmian klienci będą mogli komfortowo dokonywać zakupów na powierzchni aż 1800 mkw. Na czas rozbudowy, czyli od połowy maja 2018 roku, sklep Reserved zostanie tymczasowo zamknięty. Jego ponowne otwarcie planowane jest na październik tego roku.
"Reserved to obecnie jedna z marek najchętniej wybieranych przez naszych klientów. Cieszy nas, że najemca, zdecydował się na powiększenie salonu. To tylko potwierdza, że w Pogorii oferujemy powierzchnię komercyjną wysokiej jakości, spełniającą standardy największych i najbardziej wymagających sieci handlowych. Dzięki rozbudowie odwiedzjący galerię zyskają większy wybór modnej i oryginalnej odzieży oraz dodatków" – komentuje Katarzyna Jabłońska-Miedzik, Retail Asset Mananger, NEPI Rockcastle Poland.
"Naszym zamierzeniem jest sukcesywne zwiększanie powierzchni naszych salonów tak, aby klientom oferować bogaty asortyment marki. Liczba modeli, które w każdym sezonie prezentujemy jest coraz większa. Z tego względu wyłącznie duże powierzchnie salonów dają nam możliwość pełnej prezentacji kolekcji. Decyzja o zmianie lokalu w Centrum Pogoria jest tego konsekwencją. Mamy nadzieję, że zmiana ta przyniesie naszym klientom dużo satysfakcji "– mówi Krzysztof Bocianowski, Dyrektor ds. Rozwoju i Ekspansji LPP.
"Reserved to obecnie jedna z marek najchętniej wybieranych przez naszych klientów. Cieszy nas, że najemca, zdecydował się na powiększenie salonu. To tylko potwierdza, że w Pogorii oferujemy powierzchnię komercyjną wysokiej jakości, spełniającą standardy największych i najbardziej wymagających sieci handlowych. Dzięki rozbudowie odwiedzjący galerię zyskają większy wybór modnej i oryginalnej odzieży oraz dodatków" – komentuje Katarzyna Jabłońska-Miedzik, Retail Asset Mananger, NEPI Rockcastle Poland.
"Naszym zamierzeniem jest sukcesywne zwiększanie powierzchni naszych salonów tak, aby klientom oferować bogaty asortyment marki. Liczba modeli, które w każdym sezonie prezentujemy jest coraz większa. Z tego względu wyłącznie duże powierzchnie salonów dają nam możliwość pełnej prezentacji kolekcji. Decyzja o zmianie lokalu w Centrum Pogoria jest tego konsekwencją. Mamy nadzieję, że zmiana ta przyniesie naszym klientom dużo satysfakcji "– mówi Krzysztof Bocianowski, Dyrektor ds. Rozwoju i Ekspansji LPP.