Flirt = zdrada?
Flirt Polaków w związkach
Dlaczego chcielibyśmy flirtować?
Spotkanie sam na sam
„Window shopping”, czyli podziwiaj, ale nie kupuj
Flirt to ozdoba życia. Jak pieprzyk, który w XVIII wieku elegantki naklejały sobie na twarzy lub dekolcie.
– Katarzyna Miller, X edycja Kalendarza Artystycznego Gedeon Richter „Z miłości do…”.
Flirt jest jak „window shopping”. Oglądamy wystawy, zachwycamy się różnymi przedmiotami, ciuchami, gadżetami czy samochodami, ale nie kupujemy ich. Gdybyśmy każde „window shopping” zamieniali w kupowanie tego wszystkiego, co nam wpada w oko, to stałoby się to trudne, żmudne i w dodatku kosztowne. We flircie ekscytujące jest też to, że jest wolny także od ciężaru napięcia erotycznego, jest w nim tylko jego delikatna zapowiedź.
– Wojciech Eichelberger, jubileuszowa edycja Kalendarza Artystycznego Gedeon Richter „Z miłości do…”.
***
“Z miłości do...” to już 10. wydanie corocznego Kalendarza Artystycznego Gedeon Richter Polska. Projekt prowadzony jest od 2011 roku, z inicjatywy Anety Grzegorzewskiej, Dyrektor ds. Korporacyjnych i Relacji Zewnętrznych w Gedeon Richter Polska oraz artysty plastyka Andrzeja Pągowskiego. Wszystkie edycje Kalendarza skupiają się na tematyce kobiecej, interpretowanej w różnych formach artystycznych przez różnych twórców. Każda z nich ma też inny motyw przewodni.
***
Badanie zrealizował dom badawczy Biostat, na zlecenie Gedeon Richter Polska Sp. z o.o. w kwietniu 2021 roku. Badanie przeprowadzono na ogólnopolskiej próbie n=1000. W badaniu wzięły udział osoby w wieku 18 – 55+ lat, które odpowiedziały na pytania dotyczące miłości.