Od kwietnia 2020, klienci decydujący się na zawarcie umowy rezerwacyjnej z Nexity, mogą to zrobić on-line. Wprowadzenie tej usługi właśnie teraz jest skutkiem decyzji o przejściu w tryb pracy zdalnej wszystkich doradców sprzedaży francuskiego dewelopera. Cały proces przeprowadzany jest dzięki platformie internetowej.
Proces zawarcia umowy rezerwacyjnej na mieszkanie jest bardzo prosty. Po ustaleniu szczegółów i pozyskaniu od klienta niezbędnych danych, doradca przygotuje treść umowy i poprzez system prześle klientowi wiadomość e-mail z linkiem do dokumentu. Klient, po zapoznaniu się z treścią umowy, dokonuje akceptacji albo odrzuca ją. Jeżeli umowa została zaakceptowana i rezerwacja mieszkania przebiegła pomyślnie, klient ma możliwość pobrania podpisanej przez Nexity umowy w formacie pdf. Proces rezerwacji wybranego mieszkania został zatem znacznie skrócony.
Nexity to firma innowacyjna pod względem rozwiązań technologicznych i architektonicznych, w naszych inwestycjach łączymy to, co najlepsze w polskim know-how w budownictwie z doświadczeniem, które firma zdobyła na rynkach europejskich. Chcemy też innowacyjnie podchodzić do relacji z klientem, dostarczać mu takie rozwiązania, które będą dla niego najwygodniejsze. Możliwość zdalnego zawierania umów to krok w stronę większej digitalizacji naszych procesów. To wygodne rozwiązanie dla tych, którzy będą chcieli w szybkim terminie dokonać rezerwacji. Zdajemy sobie sprawę, że każda podróż w celu złożenia symbolicznego podpisu generuje dodatkowe koszty i dezorganizuje czas. Chcemy ograniczyć te niedogodności do minimum.
– mówi Michał Kostrow, Dyrektor Operacyjny w Nexity Polska.