Mio liderem rynku DVR w Polsce
Z danych przedstawionych przez Mio wynika, że w ostatnim kwartale ubiegłego roku firma sprzedała o ponad jedną trzecią (35 proc.) więcej kamer samochodowych niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. Obecnie Mio może pochwalić się ponad 50 proc. udziałem w rynku wideorejestratorów pod względem wartości sprzedaży oraz 32 proc. wzrostem obrotów od 2013 roku, czyli od momentu rozszerzenia swojego portfolio o pierwsze urządzenia tego typu.
Preferencje konsumentów
Wideorejestratory Mio odróżnia od konkurencji innowacyjność funkcjonalna i najwyższa jakość doceniana przez polskiego konsumenta. Jesteśmy dumni z bardzo pozytywnych opinii o urządzeniach wśród ekspertów i samych użytkowników. To właśnie powoduje, że rośnie zainteresowanie naszymi produktami pomimo cen znacząco wyższych od średniej rynkowej. A jest w czym wybierać. Obecnie dostępne są urządzenia oferujące nagrywanie obrazu w jakości do 2.5K, płynność nagrań do 60 klatek na sekundę, jasną przysłonę o wartości do F1.8, WiFi, czy nawet możliwość transmisji na żywo w serwisie Facebook. Najnowsze urządzenia dają również możliwość rejestrowania tego, co dzieje się za pojazdem, czy nawet monitorowania ciśnienia w oponach, dzięki opcjonalnym akcesoriom.
Mariusz Manowski, CEE Country Director MiTAC Europe
Plany na przyszłość
W najbliższych latach marka Mio stawia przede wszystkim na innowacje i dywersyfikację oferty. Rynek dojrzał, a wraz z nim dojrzał konsument. Klienci są nadal spragnieni nowości, ale przy okazji dużo bardziej wymagający. Często nie zadowalają ich urządzenia o podstawowych parametrach. Wybierając sprzęt szukają takiego, który jest skrojony dokładnie pod ich potrzeby. Producent, który nie chce wypaść z gry, musi trzymać rękę na pulsie, rozwijać swoją ofertę i inwestować w innowacyjne rozwiązania, bo to dzięki nim ma szansę wyróżnić się na półce. Naszą odpowiedzią na aktualne zapotrzebowanie użytkowników będzie wprowadzenie do sprzedaży zminiaturyzowanych kamer obsługiwanych za pomocą smartfona, które zaprezentujemy w niedalekiej przyszłości.
Mariusz Manowski, CEE Country Director MiTAC Europe
Dekada innowacyjności
MiTAC International Corporation — informacje
MiTAC International Corp. zostało założone w 1982 roku i rozpoczęło swoją działalność w Hsinchu Science Park (HCSP), na Tajwanie. Od tej pory MiTAC rozwinęło się w międzynarodową organizację, która oferuje usługi z następujących dziedzin: produkcja systemów elektronicznych (ESM), zintegrowane zarządzanie rozwojem i produkcją (JDM), produkcja sprzętu dla firm zewnętrznych (ODM) oraz produkcja urządzeń dla marek własnych (OEM i OPM). MiTAC posiada także takie globalne marki jak Mio, Magellan, Navman oraz TYAN, zajmuje się również dystrybucją urządzeń GPS oraz serwerów na całym świecie. Firma tworzy też rozwiązania i produkty dla technologii „chmury”. Przedstawicielstwa MiTAC znajdują się na całym świecie, a firma zatrudnia obecnie 9 000 pracowników w skali globalnej. Bogate doświadczenie MiTAC umożliwia dostarczanie produktów i usług dopasowanych dokładnie do potrzeb jej klientów. Więcej informacji na temat firmy i jej produktów znajduje się pod adresem www.mio.com/pl.