Kategoria kawy w portfolio M&CC

Agencja M&CC rozpoczęła pracę na rzecz Fundacji Żywność, Aktywność Fizyczna i Zdrowie. Celem działań jest promocja kawy, jako kategorii. Kontrakt obowiązuje do końca 2021 roku. 
„Wysłucham, pocieszę, poszukam rozwiązania” – polska młodzież o potrzebie bliskości z drugim człowiekiem

Czy współcześni młodzi ludzie szukają bliskości z drugą osobą? Czy w sytuacji, gdy rówieśnik boryka się z problemem, potrafią odpowiednio zareagować? Według badań, zrealizowanych przez IQS, na zlecenie Global Dignity Poland, polscy uczniowie doskonale znają praktyczną st...
Dzień Godności w polskich szkołach pod znakiem empatii „Empatia wychodzi na dobre”

17 października na całym świecie obchodzony jest Dzień Godności. W Polsce, za organizację tego wyjątkowego dnia odpowiada Fundacja Global Dignity Poland. Jej przedstawiciele spotkają się z uczniami, aby przeprowadzić warsztaty, poświęcone w tym roku tematowi empatii.
Marketing & Communications Consultants wypromuje żywność ekologiczną

„JEMY EKO” to tytuł kampanii realizowanej dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIZE), która wystartuje już za miesiąc. PIZE powierzyła działania agencji M&CC, wybranej w drodze konkursu.
Jesteś po czterdziestce? Sprawdź swój wzrok już dziś!

Marketing & Communications Consultants, Shulz i Polymus dla kampanii na temat prezbiopii