Z dumą uwarzone w Polsce!

Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie i Polska Agencja Inwestycji i Handlu prezentują znak promujący polskie marki piwa: „Proudly made in Poland”. Browary będą wyróżniać nim piwo wysyłane i sprzedawane zagranicą. Obecnie polskie piwo trafia do pon
Każdy region Polski zarabia dzisiaj na piwie

Raport Deloitte na temat wpływu branży piwowarskiej na gospodarkę narodową[i]
Jak uchronić dziecko przed dostępem do alkoholu?

Nigdy nie częstuję dziecka alkoholem, nie nadużywam alkoholu w obecności dzieci, nie żartuję z dzieckiem o alkoholu – to tylko kilka zasad z Dekalogu Odpowiedzialnego Rodzica. Jego pomysłodawcą jest „Solidarność” Przemysłu Spożywczego, która uruchomiła program edukacyjny W RODZINIE SIŁA! To inicjatywa wspierająca rodziców w ochronie niepełnoletnich przed dostępem do alkoholu.
Solidarność Spożywców rusza z programem W RODZINIE SIŁA!

„Solidarność” Przemysłu Spożywczego rozpoczyna działania edukacyjne w ramach programu W RODZINIE SIŁA! To akcja mająca wspierać rodziców w ochronie niepełnoletnich przed dostępem do alkoholu i przedwczesną inicjacją alkoholową. Organizatorzy zachęcają dorosłych do dawania dobrego przykładu odpowiedzialnych zachowań wobec alkoholu. W tym celu stworzyli Dekalog Odpowiedzialnego Rodzica – zbiór zasad pomagających uniknąć zagrożeń wynikających z nieodpowiedzialnego picia napojów z procentami. Program został objęty honorowym patronatem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
Dobrowolne znaki odpowiedzialnościowe branży piwowarskiej lepiej widoczne i rozpoznawalne niż obowiązkowe ostrzeżenia zdrowotne

Znaki „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”, „Alkohol. Tylko dla pełnoletnich” i „W ciąży nie piję alkoholu” są bardziej widoczne i lepiej rozpoznawalne przez społeczeństwo niż obowiązkowe ostrzeżenia zdrowotne. Jak wynika z badań, spontaniczna świadomość znaku „Nigdy nie jeżdż
Wartość sektora piwowarskiego dla gospodarki narodowej przeszło dwa razy większa niż budżet państwa na naukę

O wpływie branży na polską gospodarkę i stojących przed sektorem wyzwaniach ekonomicznych i społecznych dyskutowali uczestnicy II Kongresu Pracowników Branży Piwowarskiej.
Zmiana we władzach Związku Browary Polskie

Nowym prezesem Zarządu Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie został Igor Tikhonov, który zastąpił na tym stanowisku Andrew Highcocka. Zmiana ta podyktowana była zmianą na stanowisku prezesa Kompanii Piwowarskiej, jednego z trzech członków ZPPP – I
Z dumą uwarzone w Polsce!

Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie i Polska Agencja Inwestycji i Handlu prezentują znak promujący polskie marki piwa: „Proudly made in Poland”. Browary będą wyróżniać nim piwo wysyłane i sprzedawane zagranicą. Obecnie polskie piwo trafia do pon
Każdy region Polski zarabia dzisiaj na piwie

Raport Deloitte na temat wpływu branży piwowarskiej na gospodarkę narodową[i]
Jak uchronić dziecko przed dostępem do alkoholu?

Nigdy nie częstuję dziecka alkoholem, nie nadużywam alkoholu w obecności dzieci, nie żartuję z dzieckiem o alkoholu – to tylko kilka zasad z Dekalogu Odpowiedzialnego Rodzica. Jego pomysłodawcą jest „Solidarność” Przemysłu Spożywczego, która uruchomiła program edukacyjny W RODZINIE SIŁA! To inicjatywa wspierająca rodziców w ochronie niepełnoletnich przed dostępem do alkoholu.
Solidarność Spożywców rusza z programem W RODZINIE SIŁA!

„Solidarność” Przemysłu Spożywczego rozpoczyna działania edukacyjne w ramach programu W RODZINIE SIŁA! To akcja mająca wspierać rodziców w ochronie niepełnoletnich przed dostępem do alkoholu i przedwczesną inicjacją alkoholową. Organizatorzy zachęcają dorosłych do dawania dobrego przykładu odpowiedzialnych zachowań wobec alkoholu. W tym celu stworzyli Dekalog Odpowiedzialnego Rodzica – zbiór zasad pomagających uniknąć zagrożeń wynikających z nieodpowiedzialnego picia napojów z procentami. Program został objęty honorowym patronatem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
Dobrowolne znaki odpowiedzialnościowe branży piwowarskiej lepiej widoczne i rozpoznawalne niż obowiązkowe ostrzeżenia zdrowotne

Znaki „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”, „Alkohol. Tylko dla pełnoletnich” i „W ciąży nie piję alkoholu” są bardziej widoczne i lepiej rozpoznawalne przez społeczeństwo niż obowiązkowe ostrzeżenia zdrowotne. Jak wynika z badań, spontaniczna świadomość znaku „Nigdy nie jeżdż
Wartość sektora piwowarskiego dla gospodarki narodowej przeszło dwa razy większa niż budżet państwa na naukę

O wpływie branży na polską gospodarkę i stojących przed sektorem wyzwaniach ekonomicznych i społecznych dyskutowali uczestnicy II Kongresu Pracowników Branży Piwowarskiej.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.