Marketing & Communications Consultants wypromuje żywność ekologiczną

Marketing & Communications Consultants wypromuje żywność ekologiczną

Opublikowany

„JEMY EKO” to tytuł kampanii realizowanej dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIZE), która wystartuje już za miesiąc. PIZE powierzyła działania agencji M&CC, wybranej w drodze konkursu.
Celem kampanii jest promowanie zrównoważonej produkcji, dystrybucji i konsumpcji żywności ekologicznej. Jednym z głównych zadań jest edukacja konsumentów na temat certyfikacji „zielonym liściem” oraz walorów smakowych i zdrowotnych produktów pochodzących z certyfikowanych upraw i hodowli ekologicznych.

Wbrew pozorom powszechna świadomość o tym, co jest „eko” a co nie, jest wciąż niewystarczająca. Konsumentom brakuje racjonalnych i emocjonalnych argumentów, aby wybierać certyfikowane produkty ekologiczne, droższe niż tradycyjna żywność. Potencjał polskiego rynku jest duży, potrzebna jest jednak solidna edukacja konsumentów. Ta kampania będzie pierwszym krokiem w tym kierunku realizowanym na rzecz całej branży - mówi Elżbieta Radzka - Ferenc, Partner Zarządzający M&CC.

Działania, zaplanowane na kilka miesięcy, obejmą przede wszystkim media społecznościowe, współpracę z influencerami, content marketing oraz media relations. Poprowadzi je zespół Sylwii Samborskiej, Group Account Managera. Dla M&CC jest to kolejna kampania w portfolio, wzmacniająca kompetencje agencji w sektorze rolno-spożywczym. W tym roku agencja kończy po 6 latach finansowaną ze środków UE kampanię „Pokochaj olej rzepakowy”, realizowała też trzy inne wieloletnie programy kategorialne z funduszy unijnych: „Mam kota na punkcie mleka”, „Życie miodem słodzone”, „Wołowina QMP”. Od 15 lat M&CC pracuje dla branży piwowarskiej.
Kampania „JEMY EKO” jest  finansowana przecz członków Polskiej Izby Żywności Ekologicznej oraz ze środków Unii Europejskiej w ramach Schematu II Pomocy Technicznej „Krajowa Sieć Obszarów Wiejskich” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020”

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Jemy eko_informacja prasowa.docx

docx | 47,6 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Jesteś po czterdziestce? Sprawdź swój wzrok już dziś!

temu

Marketing & Communications Consultants, Shulz i Polymus dla kampanii na temat prezbiopii
Pobiegną po okulary dla podopiecznych domów dziecka

temu

Ruszyły zapisy na pierwszy Rodzinny Bieg Czas Na Wzrok, organizowany z okazji obchodów Światowego Dnia Wzroku. Impreza ma charakter sportowy i rodzinny, ale przede wszystkim – charytatywny. Wydarzeniu przyświeca jeden cel: pomoc podopiecznym domów dziecka. Organizator Biegu przekaże bowiem tyle par okularów korekcyjnych dzieciom, ilu zawodników weźmie udział w Biegu Głównym. Okazji do wspólnego, rodzinnego świętowania jest więcej. 1. Rodzinny Bieg Czas Na Wzrok to również podsumowanie ogromnego sukcesu ogólnopolskiej kampanii Czas na Wzrok 40+. Jej głównym celem jest budowanie świadomości potrzeby regularnych badań wzroku i prawidłowej korekcji okularowej oraz edukacja w zakresie prezbiopii.
Promieniowanie UV niebezpieczne dla oczu. Jak mądrze chronić wzrok przed słońcem?

temu

Ponad połowa - bo aż 56% Polaków - nie przywiązuje dostatecznej wagi do ochrony oczu przed niebezpiecznym promieniowaniem ultrafioletowym, a jedynie 6% pamięta o odpowiednim ich zabezpieczeniu przed UV niezależnie od pogody.* Na działanie promieniowania ultrafioletowego jesteśmy narażeni codziennie, przez cały rok. Jednak to okres letni i zimowy jest czasem szczególnie wzmożonej ekspozycji na słońce. Chociaż światło jest niezbędne w procesie widzenia, jego nadmiar może w dużej mierze zaszkodzić oczom. Jak zatem prawidłowo zadbać o wzrok latem?                                                                                               
Twoje serce nie lubi upałów.

temu

Temperatury przewyższające 30˚C mogą stanowić zagrożenie dla zdrowia. Dotyczy to zwłaszcza mieszkańców umiarkowanej strefy klimatycznej, dla  których upały nie są codziennością. Negatywne skutki letniej pogody odczuwają głównie osoby starsze, jednak drugą dużą grupę ryzyka   stanowią osoby cierpiące na choroby układu krążenia. Czego powinny unikać latem oraz jaką profilaktykę stosować o tej porze roku?