05/21/21
Radość realnych spotkań w ogródku Focus Mall
Niemal wszystkie restauracje i kawiarnie Focus Mall prowadzą sprzedaż wyłącznie na wynos, ale ich klienci nie muszą już zabierać jedzenia do domu – przyjemniej i wygodniej spożyć posiłek przy kawiarnianym stoliku. W odpowiedzi na luzowanie obostrzeń, centrum otworzyło ogródek gastronomiczny – przestrzeń pozwalającą na bezpieczną konsumpcję i spotkania z przyjaciółmi. Strefa funkcjonuje od 19 maja.
Obsługa klientów w kawiarnianych i restauracyjnych ogródkach to pierwszy krok luzowania obostrzeń dla branży gastronomicznej. Już pierwsze dni „odmrożenia” ich działalności pokazały, że mieszkańcy Zielonej Góry tęsknią za wyjściem na miasto ze znajomymi, a wolne chwile chętnie spędzają na świeżym powietrzu. Focus Mall wyszedł naprzeciw tym oczekiwaniom! Przed centrum, na placu od strony ul. Wrocławskiej, zaaranżowano ogródek gastronomiczny – to przestrzeń przeznaczona dla gości wszystkich lokali gastronomicznych galerii. Czeka na nich ok. 20 czteroosobowych stolików, osłoniętych od słońca dużymi, jasnymi parasolami. Restauracje funkcjonujące w Focus Mall to Charlie Food&Friends, KFC, McDonald’s i Pizza Hut, natomiast ofertę śniadaniowo-lunchową oraz desery oferują Crazy Bubble, Grycan, Ice Queen Café Magda Gessler, Karpicko, Starbucks oraz Tchibo.
– Po długim czasie funkcjonowania w izolacji, wspartej kanałami online, jesteśmy stęsknieni realnych doświadczeń, spotkań z przyjaciółmi i zakupów w sklepach stacjonarnych. Focus Mall ułatwia powrót do znanej „normalności” – zapewniamy komfort bezpiecznych zakupów, a od 19 maja także przestrzeń, w której klienci mogą celebrować małe przyjemności, jak przerwa lunchowa pod chmurką czy wieczorna pizza ze znajomymi
-– mówi Anna Łukasiewicz, specjalista ds. marketingu galerii.
Ogródek gastronomiczny Focus Mall czynny jest od poniedziałku do soboty w godz. 09:00 – 21:00. W trosce o komfort i bezpieczeństwo gości, stoliki ustawiono z zachowaniem odpowiedniego dystansu. Są one regularnie dezynfekowane. Niezależnie od dalszych decyzji w kwestii funkcjonowania lokali gastronomicznych, strefa czynna będzie co najmniej do połowy czerwca.
O obiekcie: Focus Mall to nowoczesne centrum handlowo-usługowe w sercu Zielonej Góry, wybudowane w 2008 roku na postindustrialnych terenach dawnej Fabryki Wełny. Obiekt dostarcza szeroką ofertę handlowo-usługową, rozmieszczoną na 29 tys. mkw. GLA. Na klientów odwiedzających centrum czeka obecnie 100 sklepów i butików oraz 9-salowe kino, a także ponad 1000 miejsc parkingowych. Wśród kluczowych najemców znajdują się m.in. Carrefour, Cinema City, Media Markt, Reserved, Douglas, H&M, Cropp, Bershka, Empik, CCC, Deichmann, E-obuwie.pl, Rossmann, Sinsay, Smyk czy Stradivarius. Właścicielem obiektu jest firma NEPI Rockcastle. Za zarządzanie centrum handlowym odpowiada firma Apsys Polska.
W związku z rozbudową centrum, jesienią br. udostępniona zostanie klientom nowa część galerii Focus Mall, obejmująca ok. 70 lokali handlowo-usługowych oraz strefę foodcourt. Docelowa całkowita powierzchnia GLA wyniesie 44 tys. m2, a strefa parkingowa pomieści ponad 1400 samochodów. Proces komercjalizacji nowej przestrzeni dobiega końca, jednak dostępne są jeszcze wybrane lokale. Informacje dotyczące najmu udzielane są pod numerem +22 419 90 00 lub mailowo: focuszg@apsysgroup.pl.
Więcej informacji: http://focusmall-zielonagora.pl, https://www.facebook.com/Focus-Mall-Zielona-G%C3%B3ra-315851900972